טעון



בהתלבטות ובהתחבטות האם לכתוב, לדבר על הנושא.....

שמא הדברים הללו שאני מעלה וכותב לא יבוא לי בהפוכה, כי זה עלול לבוא.

מצד שני אני לא יכול שלא לכתוב רק בכדי לפרוק את אשר על ליבי. כי אם הרגשות שלי אני לא אפרוק אזי זה יבוא על חשבון הבריאות שלי. לא רוצה. כבר הייתי במקום הזה שם והרגשות שלא פרקתי אותם פגעו לי בבריאות שלי.

אני יודע שאני צודק. המצפון שלי נקי. מצד שני כמה אפשר לספוג עלבונות, לספק הסברים, להיות פסיכולוג של אחרים? אם הצד השני לא יודע לפתור את התסביכים האישיים של עצמו אז מי כן יכול לפתור אותם? עד כמה אפשר לחיות בשקרים, רחמים עצמיים? דווקא בתקופה הזאת שיש מחסור במקומות עבודה ובכח אדם תעריכו את מה שיש.

נראה לכם שאני אוותר על מקום העבודה שלי אחרי שהצלחתי להשיג את התפקיד שחלמתי עליו? נראה לכם שאני אוותר רק בגללך ובגלל הרחמים העצמיים שלך? בגלל שאת רוצה להתסיס את המחלקה שבה אני עובד? בגלל שאת רוצה שהמחלקה תתנהל על פי מצבי הרוח המשתנים שלך? תסתכלי על הצלחת שלך ולא על הצלחת של האחרים. שהרי את באת והתוודת  שאת עושה לי דווקא כי את רוצה לעצבן אותי ולהוציא אותי משלוות נפשי.  

את לא חייבת להיות במרכז העולם, אם את מצפה כך אז לא בבית ספרי, לא אצלי. את פועלת מתוך מניעי קינאה שיש עובדים חדשים שמקבלים עכשו תשומת לב ואת כבר לא מקבלת תשומת לב וזה טבעי ביותר כי הם אמורים לקבל את כל האינפורמציה, ללמוד את כל המערכת. מיותר לציין שהם מגלים את הנכונות ללמוד ולקחת אחריות. לפעול בהשמצות כנגד חברי הצוות אחרים שלך זה דבר לא תקין ביותר. בעליל.

שירות לקוחות הם מעל הכל כי הלקוחות משלמים לנו את המשכורת כולל למנכ"לית שלנו ולמנהל שלנו האהובים עלינו. ואם את לא יודעת להעמיד את האורחים במקום אזי....... את לא יודעת לעבוד בשירות לקוחות (דרך אגב, את לא עובדת ציבור, את לא עובדת במשרד ממשלתי וגם את לא מקבלת משכורת 13).

אם את לא מסוגלת לעבוד במשמרות אזי את לא מתאימה לעבוד מול קהל. לא אני שצריך לעשות לך את החשבון נפש האישי שלך אלא את. ורק את. אם את לא יודעת לקבל ביקורת כי זה לא מתאים לך אזי את בבעיה לא אני. מי כן אוהב לקבל ביקורת? אף אחד ואף אחת לא אמורים לקבל קללות, איומים, השמצות מהאורחים ויש להעמידם במקום. אם את לא יודעת לעשות זאת אזי הבעיה היא אצלך לא אצלנו.

להטריד את חבר צוות שלך שעובד איתך זה כן בסדר? זה נשמע לך סביר, הגיוני? רק בגלל שאת חסרת ביטחון? רק בגלל שאת לא בטוחה על איזה מקש ללחוץ? להעיר את את חבר הצוות שלך בשעה 07:30 בבוקר זה בסדר? ואחר כך להמשיך לשגע אותו במשך כל היום גם כשהוא נמצא בשירותים, במקלחת, שטיפת כלים?

אם עד עכשו לא הבנת, אז......

את מטרידה!!!!

כן,

את מטרידה!!!!!

כקורבן אונס והטרדות יודע לזהות שאת מטרידה.

ואני לא מוכן שיטרידו אותי שוב.

הפעם אני יותר אסרטיבי בנושא.

את שומעת?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים