אם כבר, אז כבר


חשבתי שאני חזק עד אשר קיבלתי את ההזמנה לחתונה שלך. השארת לי אותה מתחת לדלת כי פחדת לדפוק ולתת לי אותה, בצדק. עברה שנה מאז שנפרדנו, הײית כל העולם שלי. הרחקתי אותך מהחברים המפגרים שלי, מהעולם החילוני שפחדת ממנו כל כך ונתתי לך לראות אותי, כמו שאני. בלי כל המועדונים והמסיבות, בלי הבנות והאלכוהול. התרחקתי מכולם. שיכנעת אותי ללכת בדרך שלך, ואם לומר את האמת.. חשבתי שנתחתן. חשבתי שתהיי האמא של הילדים שלי, שנגדל 5 ילדים או יותר ואת פיט. הפיטבול שלי. שתמיד אמרת שהוא דומה לי בגלל העיניים הכחולות שאז חשבתי שאהבת.

ואז משהו בתוכי נשבר. ההורים שלך חשבו שאני לא מספיק טוב בשבילך. איפשהו הם צדקו. תמיד היית יותר מידי מושלמת בשבילי. אחרי 3 שנים שנלחמתי בכל העולם בשבילך, וויתרתי על עצמי, החלטת לוותר עלינו. אמרת שטעית, שאני לא מה שאת מחפשת. מצאת לך ילד טוב ירושלים שלומד באיזה ישיבה מפונפנת ומוצלחת, והתארסת.

תמיד צחקתי איתך שבסוף אוציא לך טבעת. עכשיו אני שעה בוהה בהזמנה המזויינת על השולחן שלי, לכבוד המאורע הזמנתי טבעות בצל והמבורגר.

***************

https://www.youtube.com/watch?v=-KrD4YniBsQ&t=22s


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים