כשהחשש מתגנב שוב....


כשהחשש מנקר לך שוב.......

האם הסרטן חזר לשכון בגוף שלך שוב?

האם הוא חזר לפעול ולתקוף שוב באותו מקום?

עייפות היתר, הדודא לסוכרים, אין סימני דם בשתן, קושי בקיום יחסי אישות - מה זה בכלל???!!! שכחתי מתי עשיתי סקס, אלה רק סימנים ראשונים שאני מרגיש.

לא בא לי להתחיל שוב את כל הבדיקות, את כל הריצות. אין לי את הכוחות. רק בבדיקות דם האחרונות הכל היה בסדר: רמות ה - PSA (הערמונית) בדם הייתה נמוכה מהנורמה שזה בסדר. התחלתי לקחת ברזל. הייתי אופטימי מאוד, שמח על התוצאות שהגוף שלי מגיב טוב, מתחיל להתאושש לחזור לעצמו.

הקדוש ברוך הוא, 
אני לא אדם מאמין, בבקשה, רק שלא יחזור על עצמו. רוצה להתרחק מכל הדבר הנוראי הזה.
אולי,
אני לא אמור לחיות בכלל. אני אמור למות. שהרי אנשים טובים לא אמורים לחיות בעולם הזה בכלל.
אולי,
אתה רוצה אותי לידך כי אתה רוצה לידך את הצדיקים ואת הטובים.
אולי,
אבא שלי ז"ל רוצה אותי לידו.

************

הִנְנִי כָּאן, כְּמוֹ אֶבֶן בַּגָּדֵר, / 

כְּמוֹ סֶלַע, כְּמוֹ בְּאֵר / 

אֲנִי הָאִישׁ אֲשֶׁר תָּמִיד חוֹזֵר, חוֹזֵר

עַד סוֹף הַקַּיִץ / 
אֵדַע אֶת הַתְּשׁוּבָה, / 
אֶת פֵּשֶׁר הַקּוֹלוֹת אֶלְמַד, / 
אֶת כָּל הַחֲלוֹמוֹת, / 
אֶפְתֹּר אֶת הַפְּחָדִים, / 
בְּסוֹף הַקַּיִץ
שׁוּב אֵשֵׁב בֵּין יְדִידִים

(האומנם??)

לֹא בְּכָל הַדְּרָכִים

שֶׁרָצִיתִי לָלֶכֶת הָלַכְתִּי / בַּדְּרָכִים שֶׁהָלַכְתִּי טָעִיתִי וַדַּאי לֹא פַּעַם אַחַת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים