ממשיך הלאה





הייתי שם כשרצית חבר,
ידיד,
כתף לבכות עליו,
לקבל חיבוק.
אז......
הייתי.
עכשו אתה לא צריך אותי.....
סבבה.
אני ממשיך מכאן.
בלעדייך.
מי שלא רוצה את חברתי,
את ידידותי,
את הצעותיי,
לא צריך.
תתמודד לבד.
בלעדיי.
אני ממשיך הלאה.
מכאן.
************
אל תגיד לי שאני כותב שטויות 
בבלוג שלי
כי זה הבלוג שלי
ורק שלי!!!!
אני מנהל את הבלוג שלי,
אני כותב בו,
הבלוג שלי # היומן הדיגיטלי שלי
כמו אלף ואחד דברים שהם שלך
כמו שאני לא אומר עליהם שהם שטויות.
לא ציפיתי וגם לא מצפה שתבין את כל הדברים שאני כותב.
אני ממשיך מכאן
הלאה.
*************
בחיי את שלי כבר עשיתי.
עברתי מה שעברתי.
עשיתי כבר חתיכת קילומטראג'
(בסך הכל בן 52)
לא מאחל לאף אחד את הסיוט הנוראי הזה
היום אני מסתכל קדימה
שואף לטוב ביותר
שואף להיות מצויין
אז, נכון
אולי...... לא אהיה מוקף בחבורת "חברים"
מעדיף להיות מוקף בקומץ חברי אמת שהם יהיו שם בשבילי
כמו שאני בשבילם.
*************
חלק מהימים היפים שבחיי
עוד לא קרו
אני ממשיך הלאה
באופטימיות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים