אור


הבנתי......

הבנתי טוב מאוד......

אל תקראו את הפרקים שאני מפרסם. זה לא ימנע ממני להמשיך לכתוב ולפרסם.

אני מבין שאין לכם כוח לקרוא ועוד צרות של אחרים, עלאאק צרות.

אני כותב קודם כל, אבל קודם כל, בשביל עצמי. יש לי כישרון כתיבה וכישרון התבטאות. לא יעזור לכם בית דין אני אמשיך לכתוב.

נכון, ישנם נושאים שאני כותב עליהם שלא לכולם זה מתאי מה שאני כותב ואם אני לא אכתוב וגם אם לא תקראו אז איך תלמדו על השקפת עולמי? אני כבר לא כותב על חיי הקהילה הגאה משום שהבנתי שלא כולם אוהבים לקרוא על הקהילה וגם אני לא יכול לכתוב כשכבר אני לא פעיל בכלל בתחום הקהילה. ובכל זאת........

מכאן ועד לא לקרוא את הפרקים???

הרי הם נכתבו בדם ליבי. כל פעם שאני משחרר פרק אזי אני מרגיש ערום כביום היוולדי. חשוף בצריח.

סבבה........

אל תקראו...... (אני רואה מי קרא ומי לא קרא) אל תעשו לי טובה. אמשיך בכתיבה.

**************

אור

עולה בבוקר על אגם רחוק (זוכרת)
כן אני זוכרת ולא אחדל ולא אשתוק
אור שמבשר את ההשכמה והזריחה (זוכרת)
רק לראות עוד פעם יותר מזה
איני צריכה
ש מ ש,
הביאו שמש עם שמי מעוננים
עוצמת את עיני אבל השמש היא בפנים
אור בצהריים על האדמה (זוכרת)
על חלקת המים ועל שתיל ועל קמה
אור יורד בערב על שדות חיי (זוכרת)
עוד אני זוכרת
זה אור יומי זה אור ימי
ש מ ש,
הביאו שמש עם שמי מעוננים
עוצמת את עיני אבל השמש היא בפנים
אור יורד בערב (שמש)
אור בצהרים (שמש)
אור עולה בבוקר
אור

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים