מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

צפיתי עכשו בראיון עם ראש הממשלה באולפן שבת של חדשות ערוץ 12 ששודר אתמול (23.3).

למען הסר הספק: אני לא מבין תומכיו של ראש הממשלה, נתניהו. נהפוכו: אני לא מבין אוהביו, בלשון המעטה.

צפיתי ואיבדתי את העניין בראיון לא בגלל אופן הצגת השאלות על קרן מרציאנו - ששאלה את כל השאלות הקשות והלא מחמיאות כעיתונאית ראויה לשמה, למרות שהיו כאלה שתקפו אותה על כך שלא כיבדה את ראש הממשלה - ולא בגלל עמית סגל, שאני אוהב את הניתוחים המפולפלים שלו, אלא בגלל שלא היה לי נעים לראות את ראש הממשלה שנמצא תחת חשדות כבדים ועם המלצות להעמדת לדין.

כשהוכרז על בחירות 2019 כולנו ידענו שהולכים להיות בחירות יצירתיות עם הרבה מאוד ליכלוך ורפש.

לא היה לי נוח כשהיו חשדות כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בגין עבירות כספים. לא היה לי נוח כשאהוד אולמרט היה חשוד בעבירות לקיחת שוחד שבעקבות כך הועמד לדין ושבעקבות זה נכנס לכלא. באותה מידה, לא נוח לי שראש הממשלה נתניהו - ששוב, אני לא מבין תומכיו - הוכרז כחשוד בתיקי 1000 + 2000 + 3000 + 4000 ושישנה המלצה להעמדה לדין תחת שימוע ועכשו יצאה עוד פרשה שהוא קיבל דיווידנדים ממכירת הצוללות למצרים מלי שאף אחד מגורמי הביטחון - קרי: שר הביטחון והרמטכ"ל - לא ידע מכך וראש הממשלה טוען שזה היה סוד ביטחוני שהוא לא אמור להתחלק בסוד הזה עם גורמי הביטחון.

כשראש ממשלה מכהן מטיח רפש בשלושה רמטכ"לים לשעבר שהם לא מבינים בביטחון ושרק הוא מבין הכי טוב בביטחון. נו, באמת. אלה שלושה רמטכ"לים שהיו תחתיו כראש ממשלה אם הם לא מבינים ולא הבינו בביטחון מדוע הם נבחרו על ידך כרמטכ"לים? רק בגלל שהם התאחדו ביחד ויחד עם לפיד למפלגה אחת ושיש סיכוי שהם יביאו שינוי למדינה הזאת? (למען הסר הספק: אני לא מבין תומכיהם. חונכתי על כך שלא תוקפים רמטכ"לים לשעבר ובהווה שלא לדבר על כך שלא תוקפים את צה"ל, צבא העם). ראש הממשלה, העם נתן לך הזדמנות נהדרת של עשר שנים ברציפות להיות ראש ממשלה בתקווה שתעשה שינוי אבל לא הבאת שום שינוי לעם למעט התפחת הכיס שלך בממון ולהגדיל את ההון העצמי שלך. ראש הממשלה, העם מאס בך ורוצה שינוי לשם שינוי.

ראש הממשלה, נתניהו: כל שני וחמישי אתה מוציא שקרים ותככים כנגד המתמודדים כנגדך. אתה יוצר פלגנות בקרב העם, משסע את הימין בשמאל. אוכלוסיית גיל הזהב במדינה שלך - מדינת ישראל ולא ארצות הברית - מתלבטים בין לקנות תרופות לבין אוכל משום שהם לא מצליחים לחיות מקיצבת הזיקנה שהם מקבלים אחרי שנים ששילמו לביטוח לאומי. ואתה מרוויח מיליונים על גבי מיליונים בכדי לממן את אישתך ואת הבן שלך, יאיר, הפרזיט שהולך למועדוני חשפנות ולבתי בושת.
למקרה ושכחת, ראש הממשלה נתניהו, מתפקידך כראש הממשלה הוא לנהל את המדינה ביד רמה. לדאוג לאיחוד העם גם אם לא היו כאלה שבחרו בך. להקשיב גם לאלה שלא בחרו בך. לא להצטלם לסרטון בחירות על רקע קברי חיילים שנהרגו על ביטחון המדינה. לא להוציא סרטון בחירות שמשמיץ עיתונאי בישראל שנפצע קשות בפניו במלחמת יום כיפור והסיע רכב צה"לי על מנת להוציא אותו ואת אלה שישבו ברכב והיו תחת הפגזה מצד האוייב.
אתה מתגאה בכך שכמעט נפצעת ונפגעת במלחמות ישראל כשהשתתפת בהם. לך הייתה הפרביליגיה לנסוע לארצות הברית ולהתאושש שם  בעוד הלומי קרב ופצועי מערכות ישראל נשארו פה וסבלו ועדיין סובלים. לך יש גרין קארד להכנס לארה"ב מתי שאתה רוצה להם אין גרין קארד.

ראש הממשלה, אתה מכריז עכשו שאתה הולך לתבוע את בני גנץ, משה יעלון על כך שהם מדברים סרה כנגדך. האם אתה רציני??!! שהרי אתה עומד בראשות ממשלת מעבר, יש כנגדך 4 פרשיות עם שוחד והפרת אימונים שכתוצאה מהם אתה אמור לעבור שימוע לפני דין, אתה ראש ממשלה וגם שר ביטחון. על מה אתה בדיוק רוצה לתבוע אותם? על לשון הרע? הרי כל שני וחמישי אתה מוציא לשון הרע ומכפיש אדם כזה או אחר שדעותיו לא מתיישרות עם דעותייך.
אתה מוזמן לתבוע גם אותי שלא לפני כן אני אתבע אותך על הסתה לרצח בגלל שאני סמולאן, כהגדרתך. ושאינני מבין מעריציך העיוורים. שכיום אני לא יכול להביע את דעותיי בחופשיות ברחוב מחשש שאיזה חוליגן מופרע שאתה מעודד אותו לא ירצח אותי. הדתיים שיושבים בממשלת המעבר שלך השחיתו את דלת ביתי רק בגלל שאני גיי ותליתי דגל הגאווה במרפסת ביתי. 

ראש הממשלה נתניהו, אם מערכות הביטחון חשובות לך, כהגדרתך, תפסיק לדבר סרה כנגד מערכות הביטחון, שבראשן צה"ל. גבי אשכנזי, משה יעלון, בני גנץ הם רמטכ"לים לשעבר שעבדו תחתיך. אסור לך לפגוע ברמטכ"לים לשעבר ובהווה. אסור לך לפגוע בצה"ל, שהוא צבא העם, בזכר חללי צה"ל - שאחיך נמנה עליהם - ובשאר כוחות הביטחון. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים