לא לסטוקריות !!!!!!

לפני מספר חודשים חידשתי את המנוי שלי באחד מאתרי ההכרויות של הקהילה הגאה. לא שציפיתי להכיר משהו רציני מהאתר במחשבה שזה אתר לא רציני בכלל. 

הכרתי משהו מהאתר הזה. למרות שמהתמונות שלו הוא לא מצא חן בעיניי נתתי לו הזדמנות. הוא היה בן גילי. לא חתיך הורס. לא עם קוביות בבטן. וממש לא דוגמן. עם הזמן הבנתי למה הוא לא מצא חן בעיניי: הבן אדם הוא סטוקר. ממש אובססיבי כלפיי. 
השיא היה שהוא תכנן לנו יום כייף ביחד ביום שישי, כשלאורך כל הדרך טענתי בפניו שלא יתכנן שום דבר משום שהמשמרת שלי לא מבוטלת עדיין, בסופו של דבר הייתי באמת ללכת לעבודה והוא נותר לבד. עם התיכנונים. כשהודעתי לו ערב קודם, שהמשמרת שלי לא מבוטלת ואצטרך ללכת לעבודה הוא צינזר אותי ואף התעלם. למחרת כשכבר הייתי בעבודה הוא החל לשלוח לי הודעות בלי הפסקה בוואטצאפ, בפייסבוק - שלטענתו הוא לא משתמש ברשת החברתית הזאת ופתאום התחיל להשתמש בה. ביקשתי ממנו שיפסיק כי זה מטריד אותי ומשום שאני עם אנשים שמתארחים במקום העבודה שלי, אך ללא הועיל. משם הוא המשיך לשלוח לי הודעות גם דרך אותו אתר ההכרויות שבו הכרנו. 
יצאתי להפסקה בת 2 דקות שבה חסמתי אותו בכל דרך אפשרית שהוא עלול לייצור איתי קשר לא לפני שהבהרתי לו חד משמעית שאני לא מעוניין להמשיך איתו בקשר, בגלל ההתנהגות שלו והאובססיביות שלו בשליחת הודעות וחוסר ההבנה שלו לגבי זה שאני בעבודה עם אנשים שהם אורחים במלון ודורשים את תשומת ליבי לעומת העבודה שלו עם אנשים בחנות לממכר מוצרי חיות. 
הוא לא הבין את משמעות ההודעה שלי שזה מטריד אותי והמשיך לשלוח הודעות. פה פשוט עצרתי אותו וחסמתי אותו פורמלית אחרי שהודעתי לו סופית שאני לא מעוניין בקשר אובססיבי שכזה.
אפילו כשהתייעצתי עם חברה קרובה לגביו היא אמרה לי בצורה ישירה שהוא לא נראה לה בעליל ועליי לחתוך במיידי. היא לא יכלה להסביר מדוע הוא לא נראה לה ולמה אבל משהו בתמונה שלו לא נראה לה.

מה אני מנסה לאמר כאן?

אני מבקש לאמר שלא כל אתרי ההכרויות של הקהילה הגאה יש בהם אנשים שבאמת מעוניינים להכיר. רוב רובם הם אנשים שיושבים מאחורי המקלדת לשם סיפוק מיני רגעי. במילים אחרות, הם נקראים: מאונני מקלדת. (אם כבר ישירות וכנות אזי הכי כנות שיש).

אני לא יודע למה אבל אותו אדם הנ"ל נראה לי לא רק אובססיבי אלא גם אדם חולה במחלה הנוראית - איידס - כי הוא הודה שהוא מקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה ואף נוטל כדורים מיוחדים. בלי שום קשר, נראה לי גם שהוא משתמש בסמים.

מעל לכל, אני שמח שהוא לא יודע מהי כתובת מגוריי. שאם היינו נפגשים אצלי מי יודע מה היה עוד עושה: היה עלול להגיע אליי לבית אחרי ההודעות והיה עושה לי בושות וגם מפחיד את החתול שלי.

מקרה זה הוא דוגמא אחת מני רבות באתרים הללו.
אבל ישנם אנשים שלא מבינים את החברים שלהם שהם משתנים עם הזמן לאור נסיבות כאלה או אחרות. אותם אנשים שלא מבינים טוענים כלפיי חבריהם שהשתנו בטענות כאלה או אחרות ועושים עליהם מניפולציות כאלה או אחרות. במילים אחרות, ישנם אנשים שמתחתנים, נולדים להם ילדים, מבינים שיש להם אחריות לחיים שלהם ושל ילדיהם. קרי: מתברגנים. אותם אנשים לא מבינים שחבריהם מתבגרים עם הזמן ומרגישים שהם נשארים מאחור. לרוב, הם לא יודו באמת לאמיתה ויתקפו את האחרים שהרי ההתקפה היא ההגנה הכי טובה. אני מתכוון לחבר טוב שהיה לי שלא הבין שהתבגרתי, השתנתי, במיוחד מאז שמצאו אצלי גוש סרטני והיום אני מתמקד בעצמי ובמציאת הטיפול הכי טוב ויעיל בשבילי ואני לא צוחק מכל דבר ודבר כמו שפעם היינו צוחקים. אותו חבר הפעיל את אחת החברות שלו, די וולגארית ודי שנויה במחלוקת, על מנת לעשות עליי מניפולציות ריגשיות. החלטתי שאני תופס מרחק ממנו מתוך הבנה בסיסית שזה לא מתאים לי.

זכור לי טוב מאוד ויכוח קולני עם אחת מחברותיי - שמטעמים אישיים לא אפרט מי היא ומה היא - שאציין רק שהיא גרושה ואם חד הורית שלא הבנתי שהיא עברה תקופה לא קלה באופן אישי והיא הייתה זקוקה לספייס מסויים ואז לא הבנתי אותה, כי היינו מאוד קרובים ונכנסו לבית של השני כל הזמן. היה לנו זמן מסויים נתק מסויים, לצערי, עד אשר ישבנו על קפה וסיגריה ודיברנו על הכל והיא שיתפה אותי והסבירה לי את הנסיבות. כמובן, שהבנתי טוב מאוד וידעתי להתנצל. היום, אני מכבד אותה יותר ונותן לה ספייס, גם אם היא לא אומרת את זה במפורש, מתוך הבנה והערכה גדולה אחד כלפי השנייה. היום, אנחנו במצב שאנחנו סומכים אחד על השנייה בעיניים עצומות ויודעים שאנחנו יכולים לסמוך אחד על השנייה כשנצטרך אחד את השנייה.

יש כאן שלושה מקרים שונים אחד מהשני. קיצוניים אחד מהשני. לחלוטין.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים