התהדרתי לי


היה בי פחד להשאר לבד… התמסרתי כל השנים ל״ביחד״.

לא ראיתי עד כמה הקרבתי מעצמי מתוך אמונה שהכל בשם ה״אהבה״. אך ישנו הגבול הדק שאתה הופך למובן מאליו.
בזמן עם הלבד שלי, מגלה את מי איבדתי, וזה אותי.
למעשה הפחד הוא לא היה מלהשאר ״לבד״, הפחד היה לגלות על מה אני מוותר. וזה על עצמי.
ישנן הרבה תובנות שאליהם מגיעים לבד. וכעת לומד מחדש מי אני. כיום מתחבר מאוד ל״אני הפנימי״ שבי ובונה עצמי מחדש.
ובדרכי שלי רוקד, שמח, שר ובוחר את הדברים שעושים לי רק טוב.
נכון, לעולם לא נדע מה מתכנן הבמאי הגדול, אלוקים, עבורנו לעתיד לבוא, אבל כן לומד בזמן הזה להתחזק ולהתעצם מספיק לתוכניות הבאות שיתכנן עבורי.
אלוקים מעמיד בפנינו ניסיונות שהוא יודע בהם נוכל לעמוד!
הנצחון עבורי יהיה להצליח לעבור זאת נכון, ובדרך לא לוותר יותר על עצמי. גם בלבד וגם בביחד.
חבקו עצמכם גם ברגעים של לבד. נצלו אותו והביטו על הדברים מרחוק בכל סיטואציה. את זה למדתי הפעם.
לחיי עוד ניסיונות שיעמדו בפניי לטובים ולפחות טובים 🥂
ותודה לכם חבריי היקרים מקרוב ומרחוק על כל הפירגונים, האהבה והחיזוקים שלכם תמיד. אתם עבורי ההוכחה שגם בזמן ה״לבד״ שלי עם עצמי אני לא לבד.

**********************************
יצאתי למסיבה.
המון זמן לא יצאתי למסיבת גייז
והיה לי ממש כיף למרות שתחושת סכנה ממשית אפפה מעלי כי שמעתי שגייז זה ממש מסוכן בימינו.
חרדה קלה בכניסה התחלפה מהר בהתרגשות.
ראיתי פרצופים ישנים ששמחתי ממש לראות
ונזכרתי קצת איזה כיף זה לצאת לרקוד.
להפתעתי אפילו הורדתי את החולצה פשוט כי היה לי חם ברמות, זאת למרות שבחדר הכושר לא ראו את הפרצוף שלי כבר מעל חצי שנה.
כשהלכתי לשירותים ראיתי במראה בחור יפה ממש.
ככה בלי החולצה ובלי השרירים
וחזרתי לרחבה בשמיים.
אהבה עצמית זה הכי.
ממש כיף שהתבגרתי להיות קצת יותר נינוח עם עצמי..
אבל (כי חייב גם להתלונן) הרגשתי שלא ממש מבינים כאן את הקטע של גבר עם הקרחת.
נראה לי שלצאת עם מישהו כמוני זה כאילו אומץ.
כי אני שונה בנוף אפילו בתוך הקהילה שלי.
שמח לפחות שלי כן יש את האומץ להיות השונה שאני
ומיום ליום אני אוהב אותי יותר ..🙂
יצאתי מהמסיבה והתחלתי לטייל הביתה ברגל על רוטשילד.
העיר חיה ובועטת ב2 בלילה של יום רביעי.
מלא אנשים
מכירים את זה שיש איזושהי סיטואציה מרגשת
ואתם מרגישים צורך עז לחלוק אותה עם מישהו?
יש תחושה שמשהו חסר ושזה כמעט לא קרה כי צריך שמישהו נוסף יתן איזשהו אישור או תוקף לחוויה ונדע ביחד שהחיים יפים ונתחבק ונלך לישון..
בדרך הביתה היה חסר לי המישהו הזה והייתי צריך חיבוק.
אבל כנראה שאתם תהיו המישהו הזה שלי הלילה.

**************************************
התהדרתי בסט פנינים
צמיד ושרשרת
מה שלא כל כך אופייני לגבר טיפוסי
מה אכפת מה יגידו אנשים??!!!
נוח לי מאוד
אני אוהב את עצמי
ולכל מי שלא מתאים לו
שיהיה לו יום טוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים