כמו כל נפש



לזה שיבחר בי.....
תדע שאני מאוד לא מושלם, אבל מאוד שלם.
תדע שהלב שלי נשבר, לא פעם ולא פעמיים.
תדע שפגעו בי, שיחקו בי, שיקרו לי.
תדע שבכיתי, צעקתי, נשרטתי.
תדע שכמעט נשברתי, שכמעט ולא הייתה דרך חזרה.
אבל תדע שעברתי דרך, דרך ארוכה, קשה, מתישה, תובענית, אבל דרך שהפכה אותי לאני. דרך שגילתה לי את עצמי, את היופי שבי אך גם את הכיעור שבי.
תדע שהדרך לא הסתיימה ואולי לא תסתיים אף פעם.
תדע שאני היום מודע לעצמי, יודע מי אני ולכן אני גם יודע שאני מוכן.
אחרי הרבה שנים... אני מוכן לאהוב, מוכן להכניס אותך לתוך חיי, מוכן להביט בעינייך, מוכן להתמסר לך, מוכן לשמור עלייך, מוכן לתת ככל יכולתי, מוכן להקשיב לך, מוכן להכיל אותך, מוכן להיות בשבילך ברגעים הטובים וגם הפחות טובים, מוכן לדבר איתך, מוכן לשתף אותך, מוכן לתקשר איתך, מוכן לחשוף את ליבי ולתת לך לראות אותי, מוכן להצחיק אותך, מוכן להכיל אותך, מוכן לומר כל יום כמה אוהב, מוכן להראות כל יום כמה רוצה.
אני מוכן לבחירה שלך בי, ורוצה לבחור בך גם.

**************************
כשהנפש עצובה אין באמת מה שיעודד אותה,
תוכל לחייך ולצחוק לכל העולם מסביב, מרוב שאתה שחקן כזה טוב תראה בשיגרה שלך, אבל את האמת שלך אתה תדע בתוך תוכך.
כשהנפש עצובה פתאום הכוחות שהיו לך נעלמו כלא היו בכלל, אין לך באמת חשק לעצמך ולאיך שאתה נראה, כשהנפש עצובה גם העיניים כבוית וכבר לא מנצנצות כמו שהן היו לפני, קמטים מתחילים לצוץ משום מקום והיאוש משתלט עלייך.
שהנפש עצובה, הגוף מרגיש כל כך חלש ופגיע ורק מחפש את זה שיעטוף חזק ולא יעזוב, וגם לא ישפוט אותו, גם אם עשה משהו שלא נכון....... פשוט לחבק בדממה ארוכה.
כמו כל נפש, גם נפש עצובה שהיא כבויה, זקוקה לאהבה,
זקוקה למילה טובה, זקוקה לחיבה וזקוקה לאוזן קשבת לעיתים.
אז גם אם אני נראה לך הכי חזק שבעולם, תתעניין...... אולי תופתע.

***************************
לפני שבוע חגגתי יום הולדת 54.
כבר מראש הכנתי את עצמי שלא יעשו לי מסיבת הפתעה
שלא לדבר שישלחו לי עוגת יום הולדת.
לא ציפיתי וגם לא התאכזבתי.
כל אחד חי את חייו ומבחינתו השמש זורחת לו מהתחת.
היו בודדים (16) ששלחו לי הודעות בוואטצאפ, בפייסבוק ובמסרונים.
כנראה המשאלה שלי להרגיש אהוד, אהוב, מוערך תשאר במסגרת המשאלה בלבד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים