שושנים מזוייפות



מהיום עוד שבוע יום ההולדת שלי ה - 54.
למה אני מצפה לכלום?
לא מצפה לקבל זר פרחים?
לא מצפה לעוגת יום הולדת?
לא מצפה למסיבת הפתעה?
שהרי אני לא שווה כלום. סתם בן אדם:
שאפשר להבטיח לו הבטחות סרק ולא לקיים אותם אחר כך.


**************************

שושנים מזוייפות:
לא מצליח לשחרר,
לא מצליח לוותר עלייך ועליי למרות שאני יודע שזה כבר לא ילך לשום מקום, ממשיכים לעמוד באותו מקום רק כי אתה מתעקש להשאר במים הרדודים.
מפחד להתרטב, מפחד שלא תצליח לשחות.
לא מצליח לבכות רק לנסות לגרום לך לאהוב אותי יותר,
משהו בי רוצה אבל עדיין לא מצליח להאמין שמחכה לי שם יותר.
הידיים הגדולות שלך שוב מוליכות אותי שולל בין שביליי כורכר לשדות קוצים,
גנים של שושנים מזוייפות,
זוג עיניים עייפות שמבקשות רק כתף להשען עלייה,
זוג עיניים עצובות שמבקשות ממך להצטרף ולהכנס יותר יחד למסע החיים הכבד הזה.
אתה אוהב אבל לא מספיק,
אתה חושש וזה קצת מזיק לאהבה של שנינו.
אני רק נראה חזק אבל הכתפיים קטנות והידיים חלשות, הרגליים מותשות מללכת אל הלא נודע
תרים אותי כבר בשתיי ידיים אני נפלתי מובס על הברכיים.
מובס ממלחמות קרות מול השדים שלך,
מובס ממלחמות מול השגעונות שלך.
שכחתי להלחם מול דבר חשוב יותר,
שכחתי להלחם על עצמי בתוך כל המלחמות,
כי אתה לא נלחם לצידי,
את מי אני מנסה לרמות?

**************************

בא לי להזכיר לך שאני כאן..
עבר כל כך הרבה זמן והגעגוע פשוט הורג אותי..
הזכרונות עלינו שורפים לי מבפנים..
כל שיר שמתנגן מזכיר לי אותנו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים