התעוזה תיתן לך שלווה



תקשיבו........
יש לי הרגשה שמשהו כאן לגמרי התפספס.......

**********

פניתי לדרך החדשה.

לא מתכוון להסתכל לאחור. די. הגיע הזמן להמשיך הלאה. לא עם אנשים שעושים לי רע ומניפולציות רגשיות. 

אני נשאר עם אנשים שרק עושים לי טוב. מתחבר לאנשים שעושים לי רק טוב.

כשלאותם אנשים שעשו עלי מניפולציות יהיה רע שלא יצרו איתי קשר כשלהם יהיה רע. בכלל. כי אני לא מתכוון לעזור להם. לא צריך להיות רחום וחנון עם כיפה על הראש.

I belive in angels.

**********

אני מאמין בי.

רק בי אני מאמין.

כשאצטרך להיות חוצפן אהיה חוצפן.

לא דורכים עליי.

לא משפילים אותי.

מניפולציות לא בבית ספרי.

יש לי את התעוזה!!!!!

יש לי את האומץ!!!!!

************

יש לי כבוד לכל אדם ואדם באשר הוא.

כל אחד ואחת מאיתנו חושב אחרת וזה זכותינו הבסיסית. שאם היינו חושבים אותו דבר מרגישים אותו דבר העולם שלנו היה משעמם מאוד.

כל אחד ואחת מאיתנו יכול ללמוד מהשני שהרי עברנו הרבה בחיים הפרטיים.

אין מקום לכפות עלינו את עצמנו ואת דעותינו על האחרים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים