לא שם


תכלס.......

**************

אפשר לשנות מחשבות.

אפשר להחליף מחשבה רעה במחשבה טובה. אפשר לעשות אלכימיה ברגשות, ולשנות רגש מסויים לרגש אחר ברגע.

כשאדם מפחד או דואג הוא חושב מחשבות ומדמיין סיטואציות שליליות שהוא יוצר בדימיונו.

המחשבות מתפתחות ורגש נוצר בגופו. הרגש נועל את האדם בהבנה שהפחד שלו הוא אמיתי.

הוא חושב רע, ומרגיש תדר לא נעים בכל גופו. האדם מתרכז בעצמו. הוא חושב. הוא מרגיש. הוא מפחד.

אך ברגע שהאדם יבין שהוא אינו קורבן של הפחד ושהוא יכול לשנות את מצבו ברגע, הוא יכול לקחת את המושכות ולהחליף מחשבה רעה בטובה, להחליף רגש של פחד בהתרגשות.

פחד והתרגשות מרגישים אותו הדבר כשעוברים בגופינו הדבר ששולט בדרך שבה הרגש הזה מתקבל זה המחשבה.

המחשבה קובעת את השקפת עולמו של האדם. ברגע שאדם יבין שהוא משנה עולמות, הוא לא יפחד. הוא יעזוב את הפחד השיקרי ויהיה בשמחה ובאמת. השקר משתנה כל הזמן,כמו כן הרגשות והמחשבות שלנו. האמת היא אין סופית וניצחית, האמת לא משתנה.

אם אנחנו יכולים לשנות פחד ברגע, זה סותר את קיומו של הפחד כאמיתי.

***************

בשבועיים האחרונים אני רואה את האקס המיתולוגי שלי עובר מול המלון בזמן שאני במשמרות.

אני יודע שהוא גר באזור.

לא מתגעגע אליו. בכלל. גם כך אין לי רגשות כלפיו. אני מרגיש די סלידה כלפיו.

שיעבור. הוא לא יודע שאני עובד במלון. הוא יודע שאני בכלל לא בחיים.

לא מתכוון להתגלות לו.

מבחינתי הוא סתם אפס אחד גדול.......וטוב שכך.

אני לא שם בכלל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים