מן הפח אל הפחת


בתי מלון עוד לא נפתחו, אין תאריך יעד לפתיחה, עדיין אין להם הזמנות וכבר מחפשים עובדים.

באמא שלכם............

איך אתם מצפים שאנשים יבואו לעבוד אצלכם? יעזבו את מקום העבודה שלהם בכדי שאולי תספקו להם עבודה. מה נסגר איתכם? ועוד אתם מתיימרים להיות מלונות בוטיק.

לא פתחתם? אין לכם עוד הזמנות? שבו בשקט. ברגע שיהיה לכם תאריך יעד סופי לפתיחה תחפשו עובדים. 

אתם כנראה לא שמים לב בקורות חיים שלי שאני בן 52 עוד מעט בן 53 לא אסכן את עצמי, שהרי יש לי הוצאות. אני בעל וותק של 30 שנה בתחום המלונאות: עברתי בחיים שלי הרבה מאוד וקשה לי להאמין לכם. אני לא אשב בבית עד מתי שתואילו לפתוח. גם ככה אני מחפש עבודה חלופית שאני אוכל להתחיל לעבוד בעוד שבוע עשרה ימים. לא יכול להסתמך על כך שאולי, אבל אולי, בעוד שבוע תפתחו. אתם לא מסוגלים להבטיח לי עבודה? אל תפנו אליי.

מלון "קראון פלאזה סיטי סנטר" דיברו איתי לפני שבוע ועד היום לא טרחו לחזור אליי.
מלון A23 לא יכולים לספק לי עבודה בגלל שאין להם תפוסות בגלל זה לא יכולים להתחייב. אז בשביל מה אתם מחפשים עובדים?
עוד מלון בוטיק ביפו שמתיימר להיפתח אבל לא יכולים להתחייב מתי. כביכול בונים צוות.

מוטב שתגידו: "תודה רבה על פנייתך".
או.......
מוטב שאל תגיבו. תסתמו את הפה. אל תנסו למשוך את העובד אליכם. הבנתי כבר שעובד כמוני עם וותק כמו שלי זה מפחיד אותכם. תודו שאתם מחפשים עובדים סטודנטים ותשלמו להם גרושים.

אני מצפה לעבוד במלון מוכר ויציב שיש לו גב ולא איזה מלון קיקיוני שאולי ייפתח מתי שהוא.

ועל זה נאמר: "מן הפח אל הפחת".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים