רציתי


רציתי לכתוב פרק משמח
אבל יצא לי פרק מלונכולי.
רציתי לכתוב על דברים משמחים 
אבל לא יוצא
מה לעשות יש ימים כאלה.
תבואו ותגידו לי:
"יש לך כל הזמן ימים עצובים. אתה כותב על דברים מלונכולים כל הזמן"
אולי כן,
אולי לא,
אולי למה לא.

*********************

יש לי שטף דם פנימי מעל הברך ברגל שמאל כבר יותר מחצי שנה.

בעצם........

מאז שהרופאה הכללית שלי הקודמת נתנה לי מדללי דם כשהרופאה הכללית הנוכחית הפסיקה לי את הנטילה ברגע שעברתי אליה.
לא קיבלתי מכה בברך, אם זו השאלה. גם אם הייתי מקבל מכה שטף הדם היה עובר אחרי X זמן.

כרגע הופנתי לכירוג מומחה בכלי דם כשיש לי תור בעוד 3 שבועות אליו.

התסמין שמלחיץ אותי ביותר שבזמן האחרון זה שיש לי כאבים לאורך הירך שלפעמים המקור שלהם בא מכיוון המפשעה. יש ימים שמרוב שכואב לי אני יישן על הרגל שמאל בכדי להפעיל לחץ של הגוף על הירך וכך לנסות להרגיע את הכאב. וכשאני מתרומם ממצב ישיבה אני מרגיש לפעמים שתפוסה לי הרגל והגב התחתון.

אני משתדל להחליף את הנעליים כשאני הולך לעבודה (בכל זאת עומד על הרגליים הרבה שעות) יום עם נעל כזאת ויום אחר עם נעל אחרת. ובכל זאת הכאב לא נעלם.

*********************

חזרתי לעטות מסכה כשאני נמצא במקומות סגורים.
כי נמצא זן חדש לקורונה וזה מלחיץ נורא. הזן הזה עמיד גם למי שמחוסן.
שהרי אני נמצא בשלוש קבוצות סיכון - סובל מסינוסיטיס, ברונכיטיס, נכנסתי חודש שעבר לשנה השלישית של המעקב של אחרי מחלת הסרטן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים