הגיע הזמן.....


הגיע הזמן ש.......

אתלה את דגל הגאווה במרפסת הבית שלי בנוסף לדגל ישראל.

הגיע הזמן להפסיק להסתתר, להתבייש, להתנצל.

גם לי מותר במדינת ישראל הדמוקרטית והאהובה עליי שבה שירתתי 3 שנות שירות סדיר וגם משלם מיסים כחוק לתלות את דגל הגאווה.......

נכון, זה לא משנה אם אני גיי או סטרייט או טראנסג'דרי אני קודם כל בן אדם עם רגשות ומחשבות ובעל דעות. תפסיקו לשפוט אותי רק על סמך העדפותיי המיניות.

אני הפסקתי ממזמן להתנצל.

************

בזמן האחרון יש לי הרגשה שהחברים שחשבתי שהם חברים קרובים נעלמו לי.

כל אחד ואחת 

תפס.ה כיוון אחר,

פינה אחרת,

לא שומעים שלא לדבר על זה שלא מקשיבים וגם לא מדברים.

כמו שאני עסוק אני מבין שגם הם עסוקים.

רק ש.......

התגעגעתי לדבר, לצחוק, להיפגש איתם.

געגועיי למגע אנושי ו - וורבאלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים