תאמין

עוד לילה שבו קשה להירדם,

עוד לילה שבו המחשבות עולות ולא נותנות לך מנוחה,

עוד לילה שבו כל הזכרונות צפים,

עוד לילה שבו הכל כואב ואתה כל כך רוצה שזה יפסיק ולא יודע איך,

אתה רוצה להיות שמח ומעמיד פנים אבל בפנים......בפנים הכל כואב

אתה רק רוצה להיות מאושר ולהפסיק לסבול,

האם זה יקרה?

אתה חייב חייב להאמין,

אסור לך, אסור לך לאבד את התקווה לא משנה מה יקרה

תמיד תעמוד על שתי הרגליים כמו גדול ותוכיח לעצמך שאתה מסוגל וששום דבר לא ישבור אותך.

נכון...... הגיע הזמן שגם אתה תהיה מאושר וזה יבוא,

זה יבוא אל תרדוף אחרי זה,

אל תחפש להיות מושלם,

תאמין!!!!

ותאמר לעצמך שאתה שווה ושהכל יהיה בסדר,

רק תאמין ותראה שהכל אפשרי, אל תפסיק לחלום!!

***************

לחבר הבא שלי,
מי שלא תהיה, איפה שלא תמצא......

הפוסט הזה מוקדש רק לך!
אני יודע שאני גבר, כותב הרבה על אהבה.
אך הניסיון חיים שלי בא מזה שחוויתי, נפגעתי, התאכזבתי והתחזקתי.
לא יצאתי עם הרבה בנים, והתחלתי עם הרבה, אך רק כך למדתי מה אני מחפש.
כן, אני גבר אבל אני מחפש מעבר לפנים יפות.
אני מחפש בן זוג שאוכל לנהל איתו שיחה שלמה, על החיים, שאיפות, חלומות, שריטות ואפילו חשוב שתהיה שנון.
אני רוצה שתהיה אחד שתציק לי, תמציא לי כינוי מביך, תביט בי כשאני ישן ותמצא בי מוזה ואמצא בך בחזרה.
אני רוצה שתשכב עליי בצורה הכי לא נוחה בספה, רוצה שתשכב עליי כשאנחנו מדברים במיטה.
אני רוצה לבלות איתך לילות שלמים במיטה, שנוכל לדבר ולצחוק, ללכת מכות מבלי שהורדתי לך את התחתון.
אני רוצה שתלבש מה שנוח לך, ואל תחפש להרשים אותי.
אני אוהב גברים טבעיים, לא כובש אותי בגדים יפים.
אני רוצה שתרגיש לצידי בעל ביטחון עצמי, כי אתן את כל כולי.
אני לרגעים אהיה קר, ולרגעים דביק.
לרגעים אחבק ואנשק, ולרגעים אתרחק.
אני שרוט וחוויתי הרבה בחיים, קשה לי לסמוך על גברים.
אני רוצה שתהיה בוגר וישיר, תגיד לי את מה שאתה חושב ואל תחסוך במילה.
אני רוצה שתגיד את דעתך, ואפילו תריב איתי כשאני טועה, רק כך אלמד.
אני רוצה שתהיה מפונק, כי ככה חינכו אותי.
כשאפתח וארגיש בנוח איתך, אני אגרום לך לחייך כפי שבחיים לא חייכת.
אני אחבק ואנשק אותך כפי שבחיים לא הרגשת.
אני אבשל לך דברים, שבחיים לא טעמת.
אני רוצה שתהיה אמיץ, רוצה שתהיה פלרטטן, וחם.
אני רוצה שתגיד שבא לך עליי ולא נעביר מסרים בלייקים, אלא במילים.
אני רוצה שתהיי ספונטני, ולא נלך לדייטים משעממים אלא נעשה דברים אמיתיים ללא משחקים.
אני רוצה שתהיי קנאי, כי מה ששלך, שלך.
אני רוצה שתשאל איפה הייתי ומה עשיתי, אני רוצה שתתענייני איך היום שלי היה, ומה ראיתי.
אני רוצה ללכת איתך ברחוב יד ביד בגאווה, רוצה לספר עלייך לאמא שלי ואפילו להביא בחור אליהם לארוחה.
אני רוצה שתעזור לי לשבור את כל החומות שבניתי, אני רוצה שתדליק בי את מה שכיביתי.
מי של תהיה, איפה שלא תמצא......
אני יודע שאתה שם, וברגע שתגיע, אעשה אותך הכי מאושר בעולם.
אבל אני צריך שגם תעשה אותי, כי זה ישתלם לך אם קצת תתאמץ.
אני ישראל בן 52 מבת ים, רציני מאוד מאוד …..





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים