דייט גרוע




זה היה אחד הדייטים הגרועים ביותר שהיו לי.

גבר בן 65 !!!!

הגיע עם מכנסיים קצרים שכל החבילה שלו בלטה בחוץ.

במהלך הדייט ישב עם רגליים פתוחות רק בכדי.........

להבליט את החבילה שלו ושהריח שעלה משם רק הוכיח שלא התרחץ במהלך העשרה הימים האחרונים. לא מגולח. עם נעלי אצבע וריח מבית השחי............. זוועה............. חולצה שלא ראתה, הרגישה, כביסה במהלך חודש.

ולחשוב שהוא איש עסקים מאחד הערים בשרון.

ולחשוב על כך ש......אני עוד הקפדתי על ההופעה שלי: חולצה מחוייטת, מכנסי ג'ינס מגוהצים, גילוח ומקלחת לפני הדייט עם ריח טוב של דאודרנט.

הדייט הזה לא התקיים בבית קפה או במסעדה אלא בבית של אישה שמאוד יקרה ומאוד משמעותית בחיי שבאה לעשות טוב ואולי להבטיח את מקומה בגן עדן על כך שהיא שידכה בפעם השלישי והיא גדולה ממך בלפחות עשור.

פאקינג מה אתה חושב לעצמך? האם אתה ככה מגיע לפגישות עסקים שלך? האם אתה חושב שאתה בקיבוץ שגדלת בו? האם בעצם חיפשת זיון חפוז של יום שישי?? את האמת......... לא הייתי נוגע בך עם קצה של אטב הכביסה מן רבות שיש לי בבית. אתה מגיע לדייט, פגישה ראשונה, תשתדל לבוא מטופח.

מרוב שלא יכולתי לשאת את "הניחוחות הנעימים" שהיו בחדר שנדפו ממנו פוצצתי את הדייט אחרי 5 דקות וביקשתי על סף דרישה לחזור הביתה.

אתה רוצה לצאת לדייט איתי?

אתה רוצה להכיר אותי?

תהיה מטופח!!!!!!!!

תהיה נקי ואסתטי!!!!!

לא חשוב לי מה גודל החבילה שלך!!!!! 

חשוב לי הניקיון והאסתטיקה!!!!!!

ולא פחות חשוב......

תהיה בן אדם ישר וכן!!!!!!!

אני לא מחפש Daddy sugar אני מחפש בן זוג שהוא בן אדם שיודע לאהוב ולקבל אהבה. שיודע לעשות את מטלות הבית לא פחות ממני, זה לא מוריד ממני או ממך את הכבוד שלך, אם אתה מתנהל על פי האגו שלך זו בעיה שלך לא שלי.

אכזבה...........

אכזבה...........

ועוד פעם אכזבה...........

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים