זה קורה.......

היי,
ראית שהצלחתי להמשיך הלאה אחרי כל הקשיים שהיו לי בדרך,
אחרי ששברת לי את הלאה ואיחלת לי רק בהצלחה אז כן המשכתי הלאה עכשיו הכרתי מישהו שדואג לי תומך בי ולא עוזב לי את היד למרות הכול !
אז תודה שעזבת אותי שאמרת לי כלכך הרבה דברים שפגעו בי אבל הראו לי שאני כן חזקה יותר חזקה ממה שנדמה לך בכלל ! אז תודה שפתחת לי את העניים לגבייך ובזכותך מצאתי באמת גבר!!!

********************

תכף, כשתעבור לך האופוריה מהמסיבה האחרונה שבילית, כשפוצצת את הסטורי בתקווה שהוא יראה שאתה המשכת הלאה, אתה תגיע לבית למיטה שהייתם ישנים שם יחד, ותתחיל לבכות, להתגעגע למגע שלו לריח הממכר שלו. זה שאתה מספר לכל החברים שלך שזה כלום בשבילך הקשר של השנתיים, ושאתה הספקת להתגבר עליו אתה בתוך תוכך יודע שלא, אתה יודע שאתה לא יכול להסתדר שניה אחת בלעדיו, ואתה רק מתפלל שיהיה לך את האומץ לשלוח לו הודעה.
בתכלס.........
אתה יודע שהוא כמה ליגות מעליך, ועד שהעלאתם ביחד תמונה אף אחד לא האמין לך שהוא יסתכל עלייך בכלל. אז בוא אני אלמד אותך שיעור בקארמה אח יקר; כשזרקת אותו אחרי שנתיים של אהבה (ואפילו דיברתם קצת על חתונה וילדים), עלה לך האגו, הרגשת גבר זרקת מי שהוא שכל הגברים במסיבות הזילו ריר עליו ועמדו בתור בשבילו
אבל מה?................
הוא חיכה רק לך! אתה לא הבנת את זה חשבת שזה מובן מאילו. אבל אל תדאג הוא כבר התקדם, הכיר מישהו שכן שווה אותו שכן יאהב אותו, ולא לא כמוך, אפילו לא מזכיר! וכשאתה תשב בדירה המסריחה שלך הוא יגע בגבר אחר, ולאט לאט הוא יתחיל להתמכר אליו, כן בדיוק אותה הרגשה שהייתה לך רק שאתה לא הערכת מספיק ואיבדת !

********************

זה קורה .......

ביום שישי יש לי דייט אתך .

אני מאוד נרגש....... כמו ילד

מרגיש לי כמו בפעם הראשונה.

אבל לא.

אני אבוא בטבעיות ולא בתחפושת .

ואתה תבוא טבעי בלי מסכות

שנגיע זה אל זה, נביט ישר בעיניים.

דרך המבט בהשתקפות מבעד לכל החמריות ששם נמצא הדבר האמיתי.

הוא היופי הפנימי.

תן לי,

תן לנו הזדמנות.

אני לא מושלם,

אבל כל יום שיבוא אעשה הכל בכדי להפוך אותך למאושרת.

תן לי לגעת לך בלב לרפא לך כל כאב.

תן לנו לייצר זכרונות חדשים .

אל תמחק את חיוכך.

שום דבר מהעבר שלך לא שווה שתסיר את החיוך שלך.

אני מוכן לך.....

אני מוכן להכיל אותך.

להיות לך למגן.

להיות שומר החומות שלך.

אוהב אותך לנצח ועוד יום נוסף.


***ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏אני לא מושלם, אבל תמיד אהיה אמיתי Mishpatimyafim‏'‏

תגובות


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים