תהיו בריאים

 5,001 מתים,

וממשלה אחת לא שפויה!!!!!!!!!

5,001 מתים !!!!!!

5,001 לוויות !!!!!

5,001 משפחות שנהרסו !!!!!!!

זה המחיר של הכשלון של נתניהו!!!!!

שאף אחד לא ימכור לנו ש״קורונה יש בכל העולם״. מספרים כאלה אין בכל העולם. נמאס לכם לשמוע על ניו זילנד, אין בעיה - בקפריסין, פה לידנו, מתו רק 203 בני אדם. אותם תנאים, אותו מזג אוויר, מדינה פחות מפותחת מאתנו. אצלנו 5,001. בגלל ראש ממשלה שאיבד את זה. אנחנו באירוע לא שפוי. כל יום אנחנו מאבדים אוטובוס מלא אנשים ונתניהו אומר ״הצלחה כבירה! הצלחה כבירה!״ העיקר שלא ישימו לב שהוא אחראי. שזה עליו. את נתב״ג סגרו באיחור של תשעה חודשים. אף אחד לא אוכף את החוק על החרדים כי נתניהו מפחד מהם. יום אחד מודיע שהמגיפה הסתיימה, למחרת שהכל נגמר, אנחנו אבודים. ישיבות הממשלה הן טירוף גמור, אובדן שליטה. ואנשים מתים, ומתים, ומתים. והם ימשיכו למות עד שתהיה פה ממשלה שפויה שתפעל עניינית, שתאכוף את החוק, שתעשה מה שכולם יודעים שצריך לעשות.


והכי נורא היה אמש (4.2.2021):

הניסיון לייצר כאוס מוחלט ולהעביר החלטה שביודעין כולם מבינים שהיא בלתי חוקית. ואז כשהיא נפסלת, לערער את אמינותו של היועץ המשפטי לממשלה. היינו בשפל, אבל לא היה כדבר הזה

ראש ממשלה שדוחה בגסות את חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, שר לבטחון פנים שמערער על סמכות היועמ"ש ו"קובע" שחוות דעתו אינה חוקית!! אין ספק שכל יום אנחנו מתקרבים עוד צעד לחיסול הדמוקרטיה. עד לאן עוד נתדרדר??הניסיון לייצר כאוס משפטי בשביל שיקולים אישיים ופוליטיים הוא בזיון אחד גדול.

היועץ המשפטי לממשלה הוא הפרשן המשפטי של החוק. כך גם קובעים פעם אחרי פעם שופטי בגץ. ראש הממשלה והשר לבטחון פנים הם לא מעל החוק ולא יכולים לצפצף על החוק ולעשות מה שבא להם. בניגוד אולי למה שהם חושבים או אולי רוצים אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית ולא דיקטטורה.

************************

כ-200,000 קשישים בישראל חיים היום ברמה של עוני מחפיר, ומספרם הולך וגדל מדי שנה.
*************************

אתמול (4.2.2021) הוא יום הסרטן הבינלאומי.

לצערי הרב גם אני צורפתי לפני כשנתיים למשפחת חולי סרטן ומחלימי סרטן לאחר שהתגלה אצלי סרטן הערמונית בזמן, רק בגיל 49.

מאז שסיימתי את טיפולי הקרנות - 48 במספר - אני נמצא במעקב תמידי, כל חצי שנה בדיקות דם.

דיברתי רבות,

כתבתי רבות,

על אותה תקופה.

תעשו טובה לעצמכם, לא לי, רק לעצמכם:

לכו תבדקו את עצמכם כל חצי שנה בדיקות דם. גילוי מוקדם של הסרטן על כל סוגיו מציל חיים.

העיקר ש...........

תהיו בריאים!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים