אל תהיו מטומטמים


כשעוברים עם טלפון נייד ומפתחות דרך מגנומטר, השער החשמלי שנמצא בכניסה לקניונים ומוסדות ציבורים, זה פולט קרינה גם לזה שעובר וגם למאבטח. מעבר לזה שהמגנומטר מזהה את שניהם ככלי נשק, מהסיבה הזאת המגנומטר החשמלי מצפצף. נקודה. סוף פסוק. אנשים לא מבינים את זה בכלל.

לא אומרים לכם את זה כי לא רוצים שתדעו מזה.

אנשים, אתם לעולם לא יודעים מה עבר על המאבטח מבחינה בריאותית - מה אם הוא סיים טיפולי קרינות וטיפולי כימו נגד סרטן? גם אתם מקבלים את הקרינה הזאת, תרצו או לא תרצו. נקודה סוף פסוק.

אני יודע מזה כי אני עברתי טיפולי קרינה נגד מחלת הסרטן, 48 במספר. כל מי שעובר עם טלפון נייד ומפתחות במגנומטר החשמלי גורם לי לקבל קרינה ואחר כך אני מבלה בשירותים בהקאות. רק בגלל שעברתם עם טלפון נייד ומפתחות.

אל תהיו מטומטמים!!!!!

אל תהיו טמאאים!!!!!

תתחילו להיות מודעים לאנשים שמסביבכם. הם לא שקופים. הם לא שלופים.

******************

בבדיקות דם החצי שנתיות שעברתי לפני שבוע המדדים של הערמונית תקינים. אפילו מתחת ל - 0.03

במקביל, גיליתי שהמדדים של הברזל נמוכים מאוד לנורמה. זה אומר שחסר לי ברזל. עכשו אני מבין למה אני עייף כל הזמן.

מעצבן אותי שהרופאה הכללית שלי לא מתייחסת לתוצאות. לא בכדי אני עושה את הבדיקות דם החצי שנתיות. אני עושה אותן בכדי לגלות האם יש משהו חריג שמחייב התייחסות, טיפול. ואנחנו נמצאים באמצע הרבעון כך שאני לא יכול להחליף את הרופאה.

*******************

כשאני נמצא ביום חופש מהעבודה אני רגוע, מצד אחד, ודוחס לעצמי דברים לעשות כאילו אין מחר.

כך שאני לא מספיק לישון שנת צהריים.

אתמול הייתי בחופש וזה היה אחד הימים הללו.

כך שיצא שנפלתי לישון אתמול בלילה בסביבות השעה 20:00 בערב וקמתי כעבור 12 שעות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים