אלימות - מילולית ופיזית





הוא גבר בן 55 וחצי,

למרות שהוא לא נראה לגילו. נו........ טוב הוא ניחן בגנטיקה וגם מקפיד על ניקיון פניו פעמיים ביום כשכל פעם פעמיים.

הוא יושב צפון בביתו כמעט שבוע. הוא רק התחיל לעבוד במקום עבודה חדש לפני שבועיים כשהוא עם שיעולים וחום גבוה. רק אתמול הועיל ללכת להיבדק אצל רופאת המשפחה שלו שמן הסתם כעסה עליו שהוא הזניח את הבריאות שלו ושלחה אותו במיידי לעשות צילום רנטגן חזה ובדיקות דם. מן הסתם, לפי תוצאות בדיקת הרנטגן, על פי מה שהוא הבין, הוא סובל שוב מדלקת קרום הריאה השמאלית. כמובן, ללכת לעבודה הוא לא יכול. את בדיקות הדם הוא כבר עשה על הבוקר.

הוא כל כך מפחד מהמחשבה ששוב יש לו דלקת קרום השמאלית שזה אומר שוב לשבת בבית עד להחלמה ואז הוא מסתכן בלאבד את מקום העבודה החדש שלו. ולמצוא מקום עבודה חדש בגילו המתקדם זה קשה מאוד. מצד שני, להכנע ללחצים של אמו בת 80 פלוס ללכת לעבוד בכל מחיר גם אם אתה גוסס רק בגלל שזה מקום עבודה חדש זה מרתיח אותו כי נשאלת השאלה: מה הועילה דעתך למצבו הבריאותי עכשו? הוא חולה בדלקת קרום הראיה השמאלית ואם הוא לא היה נבדק והיה סוחב את זה הוא היה עלול למות. הוא אומר לעצמו: "נראה אותך, אמא, מגיעה לטפל בי. את שבקושי מחזיקה את עצמך בריאותית כי את חולה אונקולוגית האם את תהיי מסוגלת לטפל בי? שהרי אני אצטרך ליטול אנטיביוטיקה חזקה בכדי להחלים. זה קורה כשנמצאים בלחץ 24/7 ושאת מלחיצה את כל העולם ואחותו". 

צריכים ללמוד לפעול בקור רוח ולא במניפולציות ריגשיות.

***************************************

אחת התובנות שהגעתי אליהן לאחרונה: 

זה שאני בוגר פקולטת מחלת הסרטן, 

זה שאני עם יד נכה ועם פלטינה ביד,

זה שהוטרדתי מינית במקום עבודה האחרון שלי עד אשר קמתי והלכתי כי אף אחד.ת לא רצה להתעסק עם תפוח אדמה הלוהט הזה.

זה לא אומר שאסור להעסיק אותי בגלל זה.

בסך הכל, אני מבקש לעבוד ולהתפרנס בכבוד כמו כל אחד ואחת.

לא מעוניין להתחיל לעבוד ואז להיזרק ישר למשמרות לילה מבלי להכיר את המערכת טוב. אומנם שם המשפחה שלי זה "אלטלף" ולא "עטלף".

***************************************

שישה חטופים

שישה שהיו בחיים וחוזרים עתה בשקית

שש גופות ועוד משפחות שנוספו לרשימת השכול השחורה במועדון שהבעלים שלה מספסר בדם שלהם ואחריות אינה מנת חלקו.

עוד שישה אזרחים תמימים שהדם שלהם נוטף מבין ידיהם של חברי הקבינט, מקבלי ההחלטות והעומד בראשה, הקורא לעצמו מר ביטחון, ובנתיים האמת היא שהוא מר הקורבנות…..... עוד כמה מתים, עוד כמה שמות, עוד כמה נרצחים כדי שהוא יפנה את הכיסא שלו ויילך לאלפי עזאזל? כמה עוד דמעות, כמה עוד מחדלים ועוד לאיזה אסון מחכים.ממשלה שהפכה את אזרחיה לשבויים בידיה, נתונים לגורלם של בני רשעים שממשיכים להפקיר אותם, אותנו לאבדון….

***************************************

לאמירות המזעזעות של מפכ״ל המשטרה הנכנס אין מקום לא במשטרה ולא באף גוף אחר שאמון על בטחונם של חברי וחברות הקהילה הגאה. לא נותר אלא לתהות האם להט״בופוביה לא הייתה אחד מהקריטריונים לבחירת מפכ״ל המשטרה החדש - זה מה שקורה כשמפקירים את המשטרה לידי קיצוניים להט״בופוביים שהפגינו כנגד מצעד הגאווה.
האם המפכ״ל, אם זה לא מגעיל אותו מדי, ישב עם נציגי.ות הקהילה הגאה והקשיב על האלימות שחברי וחברות הקהילה חווים בעקבות ההסתה והשנאה חסרות התקדים נגדנו בשנתיים האחרונות. אולי כך הוא יבין את ההשלכות של אמירות דומות לאלה שאמר - זו האחריות של מי שמחזיק בעמדה ציבורית ללמוד ולפעול מתוך היכרות וידע עם האוכלוסייה, ולא מתוך בורות וגועל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים