בדק בית


אז עברתי דירה.......

שוב.......

בפעם שנייה בפחות משנה אחת.

אם הייתי מספיק חכם אז כמו היום הייתי עושה בדק בית על בעל הדירה הקודמת שלי: כמה הוא שקרן, רודף כסף (למרות שהוא התגאה בזה שיש לו מספיק כסף ושהוא לא צריך כסף) שהרי הוא גר בגני תקווה. לא רוצה אפילו לתקן תקלות בדירה, כמו: דוד שמש שלא עובד בחורף והשוכר שלו, אני הכוונה, יתרחץ במים קפואים בבוקר של יום חורפי בעוד שהוא מתרחץ במים חמים, מזגן שלא מקרר בימי הקיץ החמים, בגלל שחילק את הדירה בצורה לא חוקית את הבית שלו ונאלץ לשבור את הקיר של החלוקה וגם שבר לי את המטבח, שהיה רשום בחוזה שכירות שיש מטבח, ועוד אומר לי בשיא חוצפתו שאני אשתמש במטבח בחלק השני רק בגלל שהייתה לו ביקורת של מחלקת ההנדסה של העירייה.

לפחות לדירה שעברתי את בעל הדירה הכרתי. בחור צעיר שגר בצמידות לדירה. דירת גן. השוכרת הקודמת לפחות המליצה לי עליו. אומנם הוא גובה על השכירות ב - 200 ש"ח יותר מהדירה הקודמת שהכול כלול, למעט חשמל. לפחות עשינו תיאום ציפיות. לפחות הכרנו אחד את השני. הבין שאני שוכר רציני. לא ילד. אומנם מגדל חתול סיאמי שהוא שקט ויפה. לפחות יש לי גינה בדירה הזאת ויש לי גם מבואה שאני יכול לשבת בה בלילות הקיץ החמים ובעונות המעבר עם קפה ביד. צ'וצ'ו יכול להסתובב בחופשיות בגינה שהיא מתוחמת.

לא אגיד לכם שהמעבר היה קל לי. לא היה קל לי בכלל. שוב להכנס לדירה לשטוף אותה לפני הכניסה. שוב להעביר את הבגדים בנאגלות. שוב להעביר את הסרוויסים בנגלות. שוב להעביר את הסלון, פינת אוכל, מכונת כביסה - לא לבד אלא להיעזר במוביל שאני מכיר בשעה 23:30 בלילה. וללכת לישון בשעה 00:00 מבלי להתרחץ ולקום שוב בשעה 05:00 ולהתחיל שוב להעביר דברים לעלות ולרדת במדרגות.

תודה לאל שסיימתי ביום שני אחר הצהריים המאוחרות את המעבר.

צ'וצ'ו מסתגל לדירה בצורה קלה יחסית למרות שהוא עדיין בוחן את הכל. אני משתדל לא לתת לו להתקרב לחתולי רחוב שנכנסים לגינה שמא לא יתקפו אותו וגם לא ידביקו אותו במחלות של חתולי רחוב.

והכי חשוב.........

שאני יישן טוב בלילה. 

אומנם גנבתי לבעל הדירה הקודמת את אחת המיטות. אם הייתי אדם רע אז הייתי גם גורם לו לנזק בבית אבל אני לא כזה בכלל. ידעתי רק לחסום אותו בכל דרך אפשרית וגם לבטל את יתרת הצ'קים. רק על האיום שהוא שיגר כלפיי והעוגמת נפש שנגרמה לי הוא צריך להיענש על כך.

צריכים להתחיל לבדוק את משכירי הדירות ולא רק את שוכרי הדירות.

משכירי הדירות הם הבעייתים לא פחות כמו שוכרי הדירות. לא כולם אותו דבר כמו שלא כל שוכרי הדירות. ובכל זאת......

אני לא אציין את שם בעל הדירה הקודמת. כל מי שירצה לדעת מיהו אזי אני אגלה את שמו בפרטי. הוא לא שווה את המאמץ שאעשה לו שיימינג. הוא בסך הכל עבריין בגילו המבוגר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים