גם אני מסוגל


לא כתבתי יותר משבוע וזה היה חסר לי מאוד.........

מצד שני,

זה היה טוב בשבילי: שקעתי במחשבות ביני לבין עצמי. חקרתי את עצמי רבות לגבי החיים וההמשך.

מצב רוח תוגתי במשהו.

****************

אני יודע שאני יכול להיות מנהל!!!!!!!

אחרי כמעט 30 שנה בתחום.

מה לא ברור כאן? או שפשוט לא בא לכם מנהל שהוא גיי? או שפשוט מטעמי נוחות עדיף לכם שאני סותם לכם חורים?

ההחלטות שלי הן לא פחות טובות, הגיוניות ואמוצניוליות כשאני מקבל את ההחלטה.

וכן.............

אני לא מטומטם!!!! עברתי קילומטראז' בחיים שלי, בפרטיים ובמקצועיים שלי. גם מבין רמזים עבים כדקים. מתי אני רצוי ומתי אני לא רצוי.

אם אין לכם את האומץ להגיד לי שאני לא ראוי לכם ואם כן אזי בדרג הכי קטן שיש זו לא הבעיה שלי אלא שלכם. רק אל תז...... לי את השכל בזה שאתם מעדיפים את האמת ואת הישירות בפנים: זה לא עובד עליי.

כמו כל בן אנוש נורמלי רוצה להרגיש שאני רצוי, מוערך, שמכבדים אותו ולא להרגיש מצוי. לא רוצה להרגיש שאני איזו בובת וודו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים