אני לא נאבך !!!!!!


"חברים מהעבר" חושבים שנשארתי אותו ישראל שאותו הכרתי.

אותו אחד שאפשר לעבוד עליו......
אותו אחד שאפשר להבטיח לו הבטחות חסרות כיסוי.....
אותו אחד שאפשר לנצל אותו......

אז יש לי חדשות בשבילכם: שלא !!!!! ממש לא!!!! השתנתי מאז. התבגרתי מאז. אכלתי חרא בגללכם מאז.

היום אני יותר דעתן, גאה במי שאני ומה אני, בטוח בעצמי. אני יודע שאני יכול למלא תפקידים בכירים ממה שאתם מציעים לי. לא עוד פקיד זוטר. אם אני יכולתי להקים קבלה במלון שתתפקד כמו שצריך. אם הקמתי במלון אחר עם מנהל קבלה את המחלקה, כולל נוהלים וגיוס עובדים ולנהל אותה ביחד עם מנהל הקבלה ביחד, כשבסופי שבוע ניהול הקבלה וניהול המלון היה עליי ועמדתי בזה בהצלחה רבה מאוד. היה לי SAY.

היום אני לא נותן לאף אחד שידרוך עליי, שלא ייחרבן עליי שלא לדבר על להשתין עליי.

לא ראיתי אותכם "החברים" בהלוויה של אבא שלי, שלא לדבר בשבעה. אז איך אתם מעיזים להגיד לי שאתם אוהבים אותי??!!
אם באמת אהבתם אותי וכיבדתם אותי לא הייתם מוציאים אותי ממקום עבודה אחד שידעתי בו עליות ומורדות כמו בכל מקום עבודה לטובת מקום עבודה אחר לטובת תפקיד זוטר ופחות בהרבה. אם הייתם באמת חברים אמיתיים לא הייתם עושים את זה. יש לי חדשות בשבילכם: השמש לא זורחת לכם מהתחת כמו שלא מהתחת שלי.

אין לכם מה להציע? אל תציעו. אין לכם מה להגיד? אל תגידו.

גם אני עברתי העצמה אישית, העצמה גאה. היום אני במקום אחר ממה שהייתי.

****************

חזרתי לאותו מקום עבודה שעבדתי עד לפני שבועיים.

עכשו אני צריך לעבור תהליך הוכחה מחדש.  ואני יצליח בזה, כי אני לא פושר קטן. אני לא וותרן בכלל.

אני ישיג את האימון שהיה לי לפני שעזבתי. ביי הוק וביי קוק.

אתם,

שהבטחתם לי הבטחות שווא ועשיתם את הכל בכדי שאעזוב תפקיד ומקום עבודה שאהבתי, שחשבתם שאני חי בללה לנד יש לי מסר בשבילכם: העולם הוא עגול !!!!! יש אלוהים בשמיים. אתם שפגעתם לי בפרנסה וביציבות זה יחזור אליכם פי שניים. נתתי לכם ממני את הנשמה, את הזמן הפנוי שלי היקר לי מאוד, על חשבון הבריאות שלי וככה אתם גומלים לי? מכרתם אותי תמורת נזיד עדשים? סבבה. היום אתם למעלה מחר אתם תהיו למטה.

אני כבר לא מתחשבן איתכם. השמיים יתחשבנו איתכם. קטונתי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים