סתם עוד יום


עברו עשרה ימים מאז מעבר הדירה.

יושב במבואה עם הספל קפה השלישי והלפטופ עליי.

התאקלמתי. יישן טוב בלילה. וזה אומר הרבה מאוד.

גם צ'וצ'ו יישן טוב. יישן בלילה צמוד אליי. למד לא לבקש לצאת בלילה לבחוץ. לפנות בוקר, כן.

אתמול היה הגשם הראשון והיה כייף לשמוע אותו יורד על הגגון והאוויר התנקה טוב טוב. הגינה הושקתה בגשם ברכה.

נשארו עוד דברים טכניים קטנים לסדר אבל זה עם הזמן.

נגמלה ההחלטה אצלי שאני רוצה להישאר בדירה הזאת לטווח ארוך. לא כל שנה לעבור דירה. זה מתיש נורא.

****************

השכנה שגרה מעליי אישה מבוגרת שיכולה להיות דודה שלי.

מתוך כבוד אני קורא לה "גברת XXXX"

יהודיה ממוצא מצרי שגרה עם הבן שלה. היא אמרה לי השבוע שאיזה כייף לה שממש שקט לה מהכיוון שלי: אין צרחות, אין טריקות דלתות, וכו'. גם ככה אני טיפוס שקט. לא מצליח איך אפשר לעשות רעש?

****************

מקווה שלא נהפכתי לבורגני.

הזדקנתי כן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים