Foreigner


שנה וחודשיים עברו מאז שעברתי לדירה הנוכחית.
די נהנתי ממנה עד אשר...........
הגעתי לחודשי הקיץ ונחילי ג'וקים החלו בבית להסתובב להם ולא משנה כמה שטפתי את הבית. גם ריססתי את הבית אך שום דבר לא עזר. בידיעה שהג'וקים הגיעו גם לשכנה שלי. עם מעט מחקר גיליתי שהג'וקים עולים מהמסעדה ומהמספרה שמתחת לבניין. פניתי לבעל הדירה וביקשתי ממנו שידבר איתם בכדי שירססו וינקו אצלם, אך ללא הועיל: בעלי המסעדה שיקרו לו שהם מרססים כל שבוע, והספר גם לא טרח לנקות ולשטוף.
הספר למרות שהוא נשוי התחיל להטריד אותי מינית אחרי שגילה משתי תספורות שעשיתי אצלו שאני בכלל גיי וממש ניסה לכפות את עצמו עליי. ברגע שהבנתי שזה הכיוון הפסקתי להסתפר אצלו, אך המשכתי להרגיש שהוא אוכל אותי במבטיו כל פעם שהייתי יוצא מהבניין ו / או מוציא את הראש שלי מהמרפסת או לתלות  כביסה וזה נתן לי הרגשה לא נעימה, בלשון המעטה.

כשהגיע המועד להאריך את חוזה השכירות התחלתי לדאוג, לתהות: האם אני רוצה להמשיך לגור בדירה הזאת? מה יקרה אם בעל הדירה ירצה להעלות את שכר הדירה? הרגשתי שלמרות ששכר הדירה שאני משלם כולל הכל מאוד לא מוצדק בכלל והוא גבוה מאוד. די הציקה לי הידיעה שהריחות מהמסעדה והג'וקים שבאים ממנה וגם ההטרדה המינית וגרמה לי אי נוחות בעליל. הגעתי למסקנה שאני לא מוכן יותר להמשיך לגור בבית הזה. הרגשתי די זר בבית הזה.

הגעתי למסקנה שאני חייב לחפש דירה חלופית.
לא עזבתי את הרעיון עצמו. רציתי לשלם פחות ממה שאני משלם כרגע. רציתי לשפר את איכות החיים שלי: במקום לחיות על צומת ראשית ולסבול מרעש ומפיח כל היום רציתי לחיות ברחוב שקט. גם לא רציתי להתרחק יותר מדי מהסביבה שאני נמצא בה.

די מהר מצאתי דירה חלופית כשכר הדירה היא בפחות ממה שאני משלם כרגע. ברחוב שקט מאוד כשהחזית היא לבית ספר יסודי. במרחק של 2 רחובות מהדירה הנוכחית. בשכר דירה שפוי, בעל דירה שמוכן ורוצה לתקן כל דבר שצריך על מנת שיהיה לי נוח בבית, ועל מנת שלא תהיה בעיה, כביכול, שאני אהיה אשם בה אחר כך.
חתמתי על חוזה בבית שראיתי.
הקצבתי לעצמי עד סוף החודש לפנות את הדירה הנוכחית אבל אני רוצה לעוף ממנה עוד לפני כן.

מה אני רוצה לאמר כאן?
1. לא לקחת דירות בקומה ראשונה.
2. לנהל שיחת חולין עם בעלי הדירות על מנת ללמוד להכיר אותם ושהם יכירו אותכם.
3. לא לקחת דירות מעל מסעדות ומספרות. במיוחד שהנראות של המספרות לא נקייה.
4. לבחון את האזור של הדירה החדשה מספר פעמים מבחוץ וגם לא לחשוש לקבל דעה שנייה.
5. לשאול על השכנים. לנסות להיפגש איתם וללמוד להכיר אותם.

***תודה רבה לכל המאחלים בהצלחה.*****

*********************
בגלל שאני לא חושש להגיד את מה שבליבי ואת מה שאני חושב אני יודע שאני נטע זר בסביבה האישית והמקצועית.
זה אני.......
אני לא מתכוון להשתנות בגילי המבוגר, הכמעט 52..........
מצד אחד, זה טוב שאני אומר את מה שאני חושב.
מצד שני, זה פגע ופוגע בהתקדמות המקצועית שלי. נכון, זה לא מתאים לפוליטיקה הארגונית של אותו מקום לאור המיליונים שמחלקים במקומות העבודה גם ככה העזיבות והרצון להישאר במקום עבודה שואף לאפס. גם ככה, אני לא מעוניין לעשות לעצמי חטא ולסבול.

כן.........

אני בן 52 במרץ הקרוב!!!!!!

וכן.........

אני נטע זר בעולם הזה ולא רק בגלל אורח החיים שלי!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים