מכתב לר'


ר' שלום רב,

בכוונה אני לא רושם את שמך המלא משום שאני לא מעוניין לעשות לך שיימינג.

בזמנו נקלעתי לקשיים כלכליים ופניתי אלייך ולשותפך על מנת לקבל הלוואה.

מכרתי לכם את הבית שהיה ברשותי ושילמתי עלו משכנתא כמעט 20 שנה וגרתי בה בשכירות כשכל חודש שילמתי 3500 ש"ח על דירה של שני וחצי חדרים, בלי מעלית ובלי חנייה. עמדתי בתשלומי השכירות ולא פספסתי חודש אחד בתשלום. יש לציין, כי במשך כל זמן השכירות בדירה שהייתה פעם שלי חפרת לי מתי אני מפנה אותה כי אתה רוצה לבצע בה שיפוץ דירה וחלוקתה לדירות משנה. וזה מבלי להתחשב בכלל שאני סובל מרטיבות בגג ובקירות ומבלי לבוא לסייד ולצבוע אותה. כשסוף - סוף פיניתי את הדירה לדירה אחרת ברשותך - שהיא הייתה מחולקת וקטנה מאוד (45 מ') ולא הייתה שווה את סכום השכירות של 3500 ש"ח - היא במצב גרוע מאוד למגורים עד כדי כך שהתקרה הייתה מתפוררת והיו רואים את ברזלי הבנייה שבתקרה. פיניתי את הדירה ההיא כשסיימתי את תקופת ההקרנות כנגד סרטן הערמונית.

מיותר לציין, שלכל אורך תקופת הטיפולים כנגד סרטן הערמונית שעברתי לא התעניינת בכלל - לא אתה ולא שותפך - במצבי והאם אני צריכים משהו, האם אני רוצה משהו. היה לך חשוב רק הכסף שייכנס לחשבון הבנק שלך כל 10 בחודש. וכן, אני מאשים את התקופה שלי בדירה שהייתה פעם שלי שמכרתי לך אותה וברחתי ממנה זה בגלל הליקויים בה שבגללה חליתי במחלה הארורה הזו ושיצאתי ממנה, מעבר למצב הנפשי והרגשי שהייתי.

עברתי לגור בדירה אחת גדולה שהייתה מחולקת לשלושה דירות בין שתי שכנות: האחת בת 80 רוסיה או גרוזינית שגרה לבדה מבלי יכולת לתקשר כי לא ידעה מילה אחת בעברית והשכנה השנייה שהייתה גדולה ממני בשנתיים ונהפכנו לחברים טובים באותה תקופה. השכנה השנייה ואני עבדנו במשמרות ולא ידענו אף פעם לכשנחזור הביתה בסוף משמרת באיזו מצב תהיה השכנה המבוגרת. העלנו בפנייך את הפחדים שלנו אך אותך זה לא עניין בכלל: היה חשוב לך שורה תחתונה שתקבל את השכירות כל חודש ב - 10. נחרדנו שנינו לגלות שגבית מכל אחד ואחת מאיתנו סכום אחר של שכירות: 3100 ש"ח מהשכנה שהיינו חברים טובים, 3500 ש"ח ממני, ומהשכנה הרוסייה - גרוזינית 4000 ש"ח, אומנם הסכומים כללו הכל כלול. כשהיינו מעלים בפנייך את הצורך לתקן משהו היית מוציא לנו את הנשמה עד אשר תיקנת. הדירות היו מעל חומסיה ידועה בבת ים ומעל מספרה. 

(רק אנקדוטה, ברשותך: כששוחחתי עם מספר מתווכים שונים חברי ילדות שלי הם ציינו בפניי שהדירה לא שווה בכלל 3500 ש"ח אלא פחות).

עם הזמן - שנה וחודשיים - גיליתי שאנחנו גרים בדירה מחולקת שהיא לא חוקית מבחינת החלוקה. היא לא מאושרת בפני העירייה וועדת התיכנון ועוד גורמים. נחרדתי מזה.

כשהגעתי לחודש יוני אל תוך חודשי הקיץ התחלתי לסבול מהתקפת מקקים (ג'וקים) שהיו לא רק בכיור אלא גם במקרר שנכנסו לתוך האוכל שבישלתי אותו שעה / שעתיים לפני אל תוך ארגז הלחם וגם טיפסו על המיטה שישנתי עליה יחד עם החתול שלי. את האוכל נאלצתי לזרוק כי הוא לא היה ראוי לאכילה. את המקרר הייתי מקרצף כל שבוע אך ללא הועיל. התברר לי אז שגם השכנה שלי שהיינו חברים טובים גם סבלה מהתקפת ג'וקים. באחד מימי שישי בלילה כשחזרתי מהעבודה גיליתי מבחוץ שנחילי מקקים עולים מהחומוסיה ומהמספרה אלינו לבתים. פה כבר פניתי אלייך טלפונית וביקשתי שתסדיר את הנושא מול בעלי החומוסיה והמספרה וגם מול וועד הבית, אך ללא הועיל: עשית עליי סיבוב שקרי שהתקשרת אליי כעבור דקה מהשיחה שבינינו וטענת בתוקף שבעל החומוסיה עושה ריסוס כל שבוע - עשרה ימים. לא אכלתי את השקר הזה. נגמלה בדעתי למצוא מקום מגורים אחר לשכירות, לא יכולתי להמשיך לגור בדירה הזאת ולבזבז כספים על האוכל שנזרק אחר כך לפח מבלי יכולת לאכול. עוד הצעת לי לעזוב עם החתול שלי למספר ימים בכדי שתוכל לעשות ריסוס יסודי מה שלא התכוונת לעשות בכלל, בוא נודה על האמת.

אומנם חתמתי איתך על חוזה שכירות לשנה הבאה באותו סכום, אבל חתמתי בלב כבד מאוד: לא רציתי להישאר בדירה הזאת. הגעתי לפת לחם: הייתי הולך לעבוד ולישון ללא אוכל בכלל, למרות ששלחתי לך הודעה בנושא אך לא קיבלתי ממך התייחסות רק אחרי שהתפרצתי עלייך בכעס ובבכי ורק אז הבנת שלא צחקתי עלייך. באותה תקופה אמי התחילה לא להרגיש טוב וזה הוסיף על הלחצים שהייתי בהם. כבר אז נגמלה בדעתי ההחלטה לעזוב חוזה מחודש או לא חוזה מחודש.

בסוף חודש נובמבר הודעתי לך שלמרות החוזה החדש לשנה הבאה אני מפנה את הדירה עד סוף חודש דצמבר ואני לא נשאר בדירה ושאני עובר לגור אצל אמי על מנת לטפל בה. במהלך השבועיים האלה עד אשר פיניתי את הדירה זכיתי להטרדות טלפוניות מצידך ומצד שוכרים פוטנצייאלים מבחינתך על מנת שאראה את הדירה. ועוד חשבת לתומך שאני אשאיר את הריהוט הבסיסי שהיה לי בשבילך, אז ממש לא: מכרתי אותו ועברתי לגור אצל אמי יחד עם החתול שלי. גם אחרי שעברתי המשכת להטריד אותי גם אתה וגם שוכרים פוטנציאליים מבחינתך עד אשר חסמתי אותך בכל דרך אפשרתי: בכדי שתבין, ההטרדות הללו הביאו לפיטוריי ממקום העבודה כי הם לא סבלו את העובדה שאני עושה את תפקידי וכל הזמן אני בטלפון. אז........... ממש תודה רבה לך על כך!!!!!

אי לכך ובהתאם לזאת, ר':

שכח ממני!!!!

שלא תעז לרדוף אחריי!!!!

תגיד תודה רבה שלא התלוננתי נגדך על הטרדות.

אני יודע שאתה מחפש אותי!!!!! אתה רוצה לדעת לאן עברתי לגור. אני יודע שאתה לא אוכל את זה שעברתי לגור אצל אמי.

שכח מהעברה הבנקאית של 1000 ש"ח שהעברת לחשבוני. זה כסף קטן. כי אם הייתי תובע אותך על עוגמת נפש ועל הרעת תנאי מגורים היית משלם לי 100,000 ש"ח רק על כך, ועל הטרדות היית משלם גם.

עם השכנה שהיינו בקשר טוב אנחנו לא בקשר יותר.

אז................

שחרר!!!!!!

איך שרית חדד שרה?? "יאללה מוטי סע".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים