הורים בבקשה תתעוררו לילדים שלכם.



ילד בן 10 נפל ממרפסת ביתו.

החשד: חרם ונידוי כיתתי שהילד לא יכל לעמוד כנגדו.

רבותיי וגבירותיי: מה יהיה?

מסתבר שהילד התאבד בעקבות חרם שעשו עליו בבית הספר והשאיר מכתב התאבדות. פשוט מצמרר. 

בסיפור הזה כבר הייתי שם מלפני 41 שנה.

פשוט נקרע לי הלב .

הכל רקוב מהיסוד . הלב שלי שבור. 


נקרע לי הלב על דור הולך ונגמר . דור של ילדים פח זבל , שפותחים טרנדים של חרם( נכון חרם תמיד היה קיים אבל בגלל המדיה והרשת החברתית הוא כפול ומכופל), ילדים הם רעים מטבעם לא יעזור יצר הרע קיים בכל אחד אחריות ההורים היא להוקיע אותו ולחנך לערכים . האשמה היא על ההורים , הורים שמעשנים ליד ילדים , מנבלים את הפה , וכן גם מרביצים למורים. או שמים בקבוק זכוכית לראש של אמא שהגנה על הבת שלה בגלל שקראו לה שמנה. 
מה גורם לילד בן 10 לקפוץ אל מותו , איזו החלטה עצובה וכואבת. כמה הוא סבל שהחליט לעשות את המעשה הנורא הזה בטרם הספיק לחיות את החיים האמיתיים ולהבין שזה דרכו של עולם . זהו בית הספר לא הכל ורוד יש את המקובלים ויש את הסובלים. למה לא פנית לעזרה מלאך קטן ,שום 0 לא שווה שתסיים את החיים בגללו. ולאותם ילדים אני מקווה שהמוות שלו ירדוף אתכם בחלומות הלילה ולא יתן לכם מנוחה לעולם. 

יהי זכרו ברוך. 

הורים גלו יותר מעורבות בחיי ילדיכם.
על כל הורה האחריות לדאוג שילדו לא יפגע באחר ולא יפגע מאחר חינוך לערכים .
ואולי במקום כל מיני כתבות על סלבים סוג ז' שחיים את החיים הטובים בין האנסטגרם למותגים נשקיע קצת בתוכן אמיתי על ערכים!!!! ועל אהבה לאחר לשונה ולחלש.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים