אז מה היה לנו שם?


אז מה היה לנו?

בעיניי הדבר הכי ישראלי הוא החוצפה. יש גם דברים טובים בחוצפה. הכרזת המדינה הייתה חוצפה. מבצע אנטבה היה חוצפה. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. הקיבוצים, המושבים ועובדי האדמה הם הדבר הכי ישראלי שיש. על החינוך, חיי החברה, אחד בשביל כולם וההפך, והצניעות היפה באישיותם של אנשים אלה. 

ראש ממשלה צועק על שר התקשורת שלו על כך שניסה לקדם את חוק ערוץ 20 בשיתוף פעולה עם שרת המשפטים שלו בזמנו. זה ראש ממשלה שמתעסק בקטנות.

נגד ראש הממשלה הזה עומדים 4 תיקי שוחד (1000, 2000, 3000, 4000). במקום לזוז הצידה להילחם על חפותו, שהרי כל עוד הוא חשוד ולא אשם על פי דין ואין לגזור את דינו עד אשר הוכח אחרת, הוא נלחם על השארותו בכל הכוח כראש ממשלה. זה אותו ראש ממשלה אשר נלחם בהיותו יושב ראש האופוזיציה בראש ממשלה מכהן - קרי: אהוד אולמרט - וטען כנגדו שאינו יכול לשמש כראש ממשלה כל עוד מרחפת מעליו עננת חשדות כבדים כאלה. נו.......טוב....... שניהם מאותו בית היוצר רק שאולמרט התבגר עם השנים והחכים לאור המצב הנוכחי.

זה אותו ראש ממשלה ששר הפנים שלו (דרעי) חזר לסורו למרות שיש בכלא על אותו פשע. 

זה אותו ראש ממשלה ששר העבודה והרווחה שלו, שהתפטר בינתיים, ישנן חשדות כבדים. זה עדיין חשדות עד אשר יוכח אחרת בבית משפט.

האם לזה פיללנו? 
האם למדינה הזאת פיללו מקימי המדינה?

המצב מזכיר לי חלק מהמערכונים של "הגשש החיוור".

  • "בדקת פלגים, פלטינות, עאמה?"
  • "מחר יש לך בחינה בתיאוריה ואתה מעשית לא יודע."
  • "אין לך מה לנסוע לחולון, רק תעשה פקקים."
  • "אני לא יודע שאתה לא יודע?"
  • "צלצל מחר למשרד הרישוי תגיד שאתה לא בא כי אתה אהבל."
  • "עושים לך עבודת יד, שלא תגיד, זה פנימית גובלן."
  • "אני על קוצים, יש לי יציקה על הראש."
  • "סמי, עזוב הכל סגור איתו חשבון."
  • "ירדנו למקסימום!"
  • "מאה לירה?! איך מאה לירה שרק הגומיה עולה יותר?"

  • "הפיאט לא זזה רוורס."
"למה?"
"למה. אני יודע למה? אני פיאט? אני לא יודע למה. אני יודע לא זזה רוורס."
"הורדת מהג'ק?"
" הורדתי מהג'ק, כן."
"ולא זזה רוורס?"
"לא זזה רוורס."
"שחררת הנדברקס?"
"שחררתי הנדברקס, בטח."
"ולא זזה רוורס?"
"לא זזה רוורס"
"בדקת פלאטים, פלגינות, עאמה?"
"הכל אורגינל, חדש"
"ולא זזה רוורס?"
"לא זזה רוורס"
"הכנסת רוורס?"
"לא!"
"איבכי עליק בכה.."




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים