תמונת מצב ביטחונית בעיניי


מעולם לא הבעתי את דעותיי הפוליטיות אף פעם.

לא יכול יותר לסתום את הפה.

גדלתי בבית של תומכי מפלגת "העבודה" של רבין - פרס זכרונם לברכה. בזמן השירות הצבאי שלי רבין היה שר הביטחון בממשלת אחדות של שמיר - פרס, כבר אז נחשפתי לאישיותו ולדעותיו והתחלתי להעריץ ולהעריך אותו. יצחק רבין היה ימני בדעותיו הפוליטיות בכל נושא הביטחון שזרם בעורקיו ובכל רמ"ח אבריו. כשהוא נבחר לראשות הממשלה בפעם השנייה הוא החזיק את תיק הביטחון אצלו. הוא התנגד להסכמי אוסלו אך הוא הובל על ידי שר החוץ דאז פרס וזה נכפה עליו.

מאז שהוא נרצח המדינה שינתה את פנייה. כל מי שנבחר לראשות מפלגת "העבודה" הרס את המפלגה יותר ויותר עד שהגיעה למצבה הנוכחי. אני כבר הפסקתי להצביע למפלגה הזו כי היא הפסיקה לייצג אותי. במצב הנוכחי של המדינה אני לא מאמין לאף פוליטיקאי באשר הוא שלא לדבר על לא מאמין לאף מפלגה באשר היא. למפלגת הליכוד אני לא יכול להצביע בכלל, במיוחד למי שעומד בראשה, שלא לדבר להצביע לאף אחת ממפלגות הימין.

עד היום אני מחזיק בדעה שהסכמי אוסלו היו טעות אחת גדולה. ביטחון מדינת ישראל היא מעל לכל. בנושא חברה וכלכלה נשארתי עדיין סוציאל דמוקרט. לצערי הרב, אין אף מפלגה דהיום שיכולה לייצג אותי ואת דעותיי הפוליטיות.

מאז השבת השחורה של ה - 7 באוקטובר 2023 אני אומר כל הזמן שיש לפעול לשחרור החטופים באופן מיידי ולכתוש את רצועת עזה עד לעפר: לא להשאיר אף מבנה הרוס. לייצור מכתשים - מכתשים שלא יוכלו להקים שם שום בתים בשום קונסטילציה. לא להתייחס למחאות שיבואו מהעולם כי הם לא מתמודדים עם ההתקפות של חמאס#ISIS באופן סיסטימטי כל שנה - שנה וחצי.

אם תלכו לתנ"ך איזה עם ישב ברצועת עזה של היום? פלישתים. אני תמיד טוען שפלישתים הם הוארסיה המקראית של העם היושב ברצועת עזה. תמיד הם ניסו להתנכל, בלשון המעטה, לבני ישראל של אז והיום באופן עקבי.

לכל מדינות העולם אני אומר את הדברים הבאים:

1. אין עם כזה שנקרא פלסטינים!!!!! לא בתנ"ך, לא בברית החדשה, לא בקוראן. כדי שתפנימו את זה כבר. מצרים הייתה תמיד. ירדן הייתה תמיד, בצורה כזו או אחרת. ערב הסעודית הייתה תמיד. סוריה הייתה תמיד. עיראק הייתה תמיד. בתקופת המנדט הבריטי קראו לישראל "פלשתינה" ואז חיו יהודים וערבים במקביל, בשכנות. לכן, זה השיבוש ההיסטורי!!! אין מדינה ערבית בעולם שלא מוכנה לקלוט לתוכה את אותם ערבים שקוראים לעצמם "פלסטינים". בזמנו, כשמצרים עשתה איתנו הסכם שלום הנשיא סאדאת סירב בתוקף למנחם בגין לקבל כחלק מהחזרת שטחים את רצועת עזה. ממלכת האשמית של ירדן בהובלת המלך חוסיין המנוח דאז והמלך עבדאללה השני דהיום מסרבים בתוקף לקבל את האחריות על רצועת עזה. אותו דבר זה מתייחס לממלכה הסעודית, טורקיה ושאר מדינות ערב. זו האמת לאמיתה!!!! קשה לקבל אותה, תתמודדו!!! אתם אנשים בוגרים. העיקר, אתם מגבים את העם הערבי שיושב ביהודה ושומרון ורצועת עזה זה כן, מצד אחד, לקלוט אותם לשטחם זה לא, מצד שני.

2. מדינות אירופה והנהגת ארה"ב של אמריקה - אם לא תשתפו פעולה עם מדינת ישראל בנושא הלחימה כנגד חמאס#ISIS וחיסולו עד יסוד הם ירימו את ראשם אצלכם!!! גרמניה וצרפת כבר מלאות במוסלמים שבאו ונקלטו בין היתר מטורקיה - שנשיאה הוא חמאסניק מובהק וידיו מגואלות בדם רצח עם הארמני - מסוריה, עיראק ועוד כמה מדינות ערב מהאזור. גם ככה יש אצלכם תאים רדומים של חמאס#ISIS ומחכים רק לאות שיעורר אותם לפעול. זו האמת לאמיתה!!!! קשה לקבל אותה, תתמודדו!!! אתם אנשים בוגרים.

3. רצועת עזה חייבת להישאר אזור מפורז אחרי כתישתה עד עפר!!!! ממשלת ישראל, באשר היא, שלא תעזו לפנטז לרגע ליישב את רצועת עזה ביישובים יהודים. לרעיון הזה אני מתנגד לחלוטין.

4. לגבי אבו מאזן - הוא הפסיק להיות לגטימי!!!! גם בגלל גילו המבוגר גם בגלל שהוא לא הצליח ולא מצליח לשלוט על השטח שהוא אחראי עליו ביהודה ושומרון. האמירה שהוא מכחיש שואה זה משני ולא רלוונטי כרגע לאור כל המצב מאז ה - 7 באוקטובר 2023. שלא לדבר על כך שהוא לא גינה את כל מעשי חמאס#ISIS. לכן, אם מי שהוא חושב להעביר לאחריותו את רצועת עזה אזי הוא טועה: אבו מאזן כבר מבוגר מאוד, הרבה שנים בשילטון, מדושן בתענוגי השילטון. פשוט לא בא לו לפעול כנגד תאי ההתנגדות בשטחים שהוא אחראי עליהם ואז הוא מעורר את השטח כנגדו או להשאיר את המצב כמו שהוא בצורות של חמולות חמולות כמו שהערבים יודעים לחיות.

אותם מצביעי ימין קיצוני כשמנהלים איתם שיחות שבעצם זה ויכוחים קולניים ילדותיים כי זה מה שהם הם כל הזמן אומרים לי: "אתה משקפופר אז אתה סמואלן אוהב ערבים". זה שאני משקפופר זו עובדה זה נכון. הייתי שמאלן - מרכז היום אני לא!!! במציאות של היום אין הבדל בין שמאל לימין. וכן, אני לא אוהב וגם לא אוהד את השמאל הקיצוני מבחינתי שזה מר"צ - חד"ש על כל הוארסיות שלהן ולא אוהב את הימין הקיצוני שהם המפלגות של סמוטריץ' ובן גביר. אני לא אוהב ערבים - מוסלמים אני מתנהל מולם בכבדהו וחשדהו. לעומתם, את הנוצרים-  מוסלמים אני יותר אוהד ויש הבדל גדול, עצום, בין השניים. גם הנוצרים - ערבים לא סובלים את הערבים המוסלמים. (אם אתם לא יודעים להבדיל בין השניים לכו תלמדו. אאאאהההה, שכחתי אותם ימנים קיצוניים אתם אנלפאבתים שסיימו אולי כיתה ז' או ח' במקרה הטוב ורוב הזמן בילתם ברחובות כעשב שוטה. קשה לכם להתמודד עם אנשים שהם בוגרים בנפשם ובהשכלתם).

אני יודע להקשיב, להבדיל לשמוע, לכל האלופים בדימוס בכדי ללמוד בכל נושאי הביטחון. כי יש להם הבנה, ידע, ניסיון חיים בתחום הביטחון. במה שאני לא מבין גדול אזי אני מעדיף להקשיב ואז להחליט מה אני מאמץ או לא מאמץ.

שנדע ימים יותר טובים.

שנשכיל להיות מאוחדים בתוכנו. רק כשאנחנו מאוחדים אנחנו יכולים לנצח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים