אני רוצה



אני הייתי הכי טוב שהיה לך
וגם בעתיד לא יהיה לך אחד כמוני.
אתה יודע זאת מצוין.
זו הסיבה שאתה שומר אותי ״על אש קטנה״, ממשיך להישאר נוכח בחיי אבל לא להיות חלק מהם.
מתוך נימוס אני משתף פעולה עם תקשורת בסיסית אבל שלא תטעה, עליתי עליך ועל השיטה שלך וזה כבר לא עובד עלי.
אל תבזבז את הזמן עלי - אני היסטוריה. שום דבר לא יחזור לקדמותו, כי ההשפעה שלך עלי נגמרה.
לך תחפש לך קורבן חדש שיפול ברשת המתוחכמת שלך ותוכל לסובב אותה כמו שעשית איתי....

*********************************

אני רוצה לנשק אותך בתשוקה מטורפת...
אני רוצה שתחבק אותי ולעולם לא תעזוב...
אני רוצה שנתחבק מתחת לשמיכה ערומים מכל המחשבות וגם מהבגדים...
אני רוצה שנתעלס בתשוקה ואהבה מטורפת...
אני רוצה לחוות שוב את האהבה...
איתך...
אני רוצה שתראה אותי כמו שאני בלי כל המסיכות...
שתאהב את מי שאני...
אני רוצה שתיגע בי בגוף...
ובלב...
אני רוצה שתשמור עליי ולעולם לא תעזוב...
והכי אני רוצה שתגיע אליי כבר
❤
*******************************



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים