חודש עבר


חודש עבר מאז השבת השחורה, 7.10.23

חודש עבר גם ללא עבודה וגם לא יצאתי לשיקום המקצועי של ביטוח לאומי כי הוא בוטל בשל המצב. כל כך ברור ומובן.

אם עד לפני חודשיים נהנתי מהשהייה בבית אז עכשו אני ממש לא ורוצה להיות בתעסוקה. מן הסתם, אין עבודה בשום תחום לפחות לחודשיים קדימה. המדינה בשיתוק כלכלי, תרתי משמא. בכל זאת יש לי קשרים חברתיים - מקצועים עם אנשים מכל תחומי הכלכלה ואנחנו מדברים והם מספרים לי, בכל זאת משתדל לא להיות מנותק.

אז מה אני עושה במהלך היום?

לא הרבה.

משתדל לנהל את יומן הטיפולים של אמא שלי, ללוות אותה לטיפולי הכימותרפיה, לנהל את כל האדמניסטרציה מסביבה. בכל זאת בת 80 - אין לה סבלנות לכל זה ואני מעדיף שהיא תתנהל בבית שלה עם הדברים שהיא רגילה וככה לגרום לה לא לחשוב על סרטן המלנומה, שהרי הייתי בסרט הזה עד לפני כמה שנים. מאיפה אני שואב את הכוחות? אני לא יודע. שהרי אחרי הטיפול הראשון שהיא קיבלה פשוט קרסתי בבכי אצלי בבית אחרי שהחזרתי אותה הביתה. מי שלא בסרט הזה או שהיה בסרט הזה לא יכול להבין את זה בכלל, חד משמעית. אני מאחל לכל שונאיי ומבקשי רעתי את המחלה הארורה הזאת.

משתדל לא להפריע לבעל הדירה שלי בשיפוצים, למעט הפעמים שאני יוצא לזרוק זבל. בקרוב, לפי הבנתי,  הוא יתחיל לעשות לי שער כניסה משלי ולהרוס חלק מהמבנה של המבואה בכדי שתהיה לי כניסה לבית מהשער וזה הולך להיות אבק נוראי שלא לדבר על רעש של השבירה.

מטפל בפצ'וצ'ו, החתול שלי.

משתדל להיות פעיל במינון סביר ברשתות החברתיות.

********************************

בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי / נֹעַם חוֹרֵב

בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי,

אֲנִי לֹא רוֹצֶה שֶׁתִּהְיוּ עֲצוּבִים

בְּלִי נֵרוֹת נְשָׁמָה אוֹ פְּרָחִים עֲלוּבִים

בְּלִי הֶסְפֵּד מְרַגֵּשׁ, בֶּאֱמֶת לֹא צָרִיךְ 

תָּבוֹאוּ בְּכֵיף וְתָבִיאוּ סָבִּיח!


בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי,

אַל תִּלְבְּשׁוּ בֶּגֶד שָׁחוֹר

אַל תַּחְרְטוּ אוֹתִיּוֹת שֶׁל "יִזְכּוֹר"

תְּאַרְגְּנוּ אֵיזֶה דִי-גֵ'יי וּקְצָת אַלְכּוֹהוֹל

אִם לָמוּת כְּמוֹ כּוּלָּם, אָז לָמוּת בְּגָדוֹל

בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי,

אַל תְּסַפְּרוּ עָלַיי שׁוּם סִיפּוּרִים -

"יָפֶה, וְחָכָם, וְרָגִישׁ לַהוֹרִים!"

תָּבִיאוּ קָפֶה וּמַשֶּׁהוּ מָתוֹק

תָּרִיצוּ קְצָת דָאחְקוֹת, אֲנִי מַבְטִיחַ לִצְחוֹק

בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי,

אַל תַּפְסִיקוּ לִשְׁנִיָּיה לְחַיֵּיךְ

בְּלִי צִיטּוּטִים מִ"מָּה אֲבָרֵךְ"

אוֹ "הוּא כָּל כָּךְ יֶחְסַר", בְּמַבָּט מְיוּסָּר

תַּחְגְּגוּ אֶת זֶה שֶׁתִּהְיוּ פֹּה מָחָר


בַּהַלְוָויָה שֶׁלִּי,

תְּנַצְּלוּ אֶת הַיּוֹם שֶׁנִּיתַּן עַד הַסּוֹף

תֵּצְאוּ לְטִיּוּל, תֵּרְדוּ אֶל הַחוֹף

תִתְחַבְּקוּ כְּמוֹ דּוּבִּים, תַּגִּידוּ שְׁטוּיּוֹת

תְּנוּ לִי לָמוּת כְּמוֹ שֶׁאָהַבְתִּי לִחְיוֹת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים