תתמודדו.

הקב"ה הוא עדי

בחודשיים וחצי (כמעט 3 חודשים) כמה ניסיתי, כמה הבלגתי, כמה השתדלתי, כמה בלעתי את הרוק ואת הגאווה שלי. זה פשוט לא הלך. אז להמשיך עם זה? כל מה שעשיתי לא היה בסדר: איך שעניתי למיילים - הרי יש לי ניסוחי תשובות של רשת מלונות גדולה בארץ שהיא ברמה של 5 כוכבים פלוס והם לא עונים כמו שצריך? כל פעם שביקשתי לשאול משהו על מנת להסיר ספק קיבלתי תשובה של "רגע.... רגע.....". כשמפילים את כל המיילים לענות עליהם וזו שאני עבדתי איתה התעסקה כל הזמן בדו"חות או בלהסתובב או לדבר בטלפון הנייד אז מה אתם רוצים שאני לא אעשה טעויות? העבודה צריכה להתחלק שווה בשווה. סוכם אלף והיא ניסתה שבפועל זה יהיה בית. כל העולם ואחותו בשתי בתי המלון בסופו של דבר אומרים לי כל הזמן "תתאפס על עצמך" כמה אפשר לשמוע את זה ולערער את הביטחון המקצועי שלך? עד לפני שנה וחצי הייתי סגן מנהל קבלה שידעתי מה אני עושה והייתי עושה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר.

עד אתמול......

שבו הרגשתי שהיא מרימה עליי את הקול בטלפון כשהיא הייתה בחופש כי התקשרתי אלייה בכדי להיות בטוח במהלך שלי לגבי קבוצה. פשוט הרגשתי זיפת: אם אתה לא מתקשר אז למה אתה לא מתקשר ואם אתה מתקשר למה אתה מתקשר? ובנוסף, סוכם שישי כן שישי לא שאני אעבוד ובפועל מנסים לדחוף אותי את כל ימי שישי. באמא שלכם...... זה שאני גיי ואין לי ילדים אז גם אין לי חיים?? אני מבין שהיא טחנה את כל ימי שישי לפני שבאתי אבל זה לא אומר שאני צריך, חייב, לעשות את ימי שישי. כל ההרגשה הזיפתית הזאת, הגישה הזיפתית הזאת לא שווה את ה - 43 ש"ח לשעה.

פקידות קבלה עוזבות את העבודה, נעלמות או שבאות חולות לעבודה. ואני צריך לרוץ בין הקבלה לבין ההזמנות בכדי לגבות להפסקות של שירותים / סיגריה / קפה ו / או לתפוס משמרת בקבלה. אם הייתי רוצה לעבוד בקבלה הייתי מחפש עבודה כסגן מנהל קבלה, התפקיד האחרון שלי לפני תאונת עבודה. הרי לא רציתם אותי לקבלה בגלל שאני OVER QUALIFT למלון ולמערכת.

עכשו, אחרי שהתנתקתי מכל הקבוצות ולא הגעתי לעבודה ושלחתי מכתב התפטרות נזכרתם בי?? וכל העולם ואחותו מתקשר ושולח הודעות כאילו, מה?? עד היום לקחתם אותי כמובן מאליו !!! ראיתם בי כבוב ספוג להכות בי, להשפיל אותי. הבטחתם לשנות, להוציא נוהלים ולא עשיתם דבר וחצי דבר.

אז..............

תתמודדו!!!!!

תאכלו את הדייסה שבישלתם אותה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים