Yes please


ביום שלישי הקרוב זה יהיה חודש מאז שהתחלתי לעבוד.
עבדתי את כל ימי שישי בחודש הזה, שלושה מתוכם זו הייתה התלמדות כשהאחרון זה היה מכורח.  לא אהבתי זה, אני מודה ומתוודה: כי הייתי אמור להיות בחופש שהרי סוכם שישי כן שישי לא.
מצאתי את עצמי בסופישבוע האחרונים שאני מחוק ומשלים שעות שינה בכמויות, לשמחתו של פצ'וצ'ו אני בבית כל שבת ויישן כאילו אין מחר ואבא חתול שלו יישן איתו. גם מצאתי את עצמי שוטף את הבית בשבת אחר הצהריים אחרי שהשכנים שלי הולכים לבית הכנסת. תכלס??? זה מעצבן אותי נורא. אני חושב שיכולים להבין אותי כי בתכלס אני רוצה זמן איכות לעצמי וגם לקבוע עם חברים ואני לא יכול כי חשוב לי לנקות את הבית מכל השבוע מה גם שיש לי חתול בבית וצריך לשמור על הניקיון.

***************************
האם אני מרוצה מהעבודה?
כן. אני מרוצה למרות השעות המרובות ולמרות תורניות ימי שישי שעשיתי.
תכלס???  אני צריך ללמוד לעשות את העבודה באיזי ובלי לחץ (השפעתו השלילית של המנהל המיתולוגי לשעבר שלי שלעשות הכל במהירות ובלחץ). אני עובד על זה, רק שתדעו.
לאט - לאט לומד את הנפשות הפועלות בארגון, מי נגד מי, למה כמה ואיך.
היה השבוע מסיבת עובדים ולמרות שהתלבטתי לא להגיע כי הייתי מחוק ובכל זאת באתי (לא יודע איך עשיתי את זה: חזרתי הביתה טיפלתי בפצ'וצ'ו, מקלחת וחזרתי למסיבה)  וככה למדתי להכיר יותר את העובדים.
אומרים אפילו שאני נראה טוב. כנראה החזרה לעבוד עושה לי טוב.
תכלס.......... אני מרגיש שירדתי קצת במשקל.

***************************
הוכרזתי על ידי ביטוח לאומי כנכה לצמיתות עם 82%.
רק אני מחכה למסמכים ולהחלטה בכדי ללמוד את הנושא: האם ישנה הגבלה של שעות עבודה, הסכום החודשי של הגמלה שאני אמור לקבל כל חודש, זכויות שלי כנכה.
תעודת הנכות בייצור לא יודע מתי אני אקבל אותה.
ישר הבן של השכנה שלי רוצה לדעת כמה אני אקבל כל חודש. כוש של ראבאק ערס מה אכפת לך בכלל? אל תעשה לי את החשבונות שלי. אתה לא נשוי לי, אני לא בעלך וגם לא בן זוגך. אז אל תעסק עם הכיס שלי כמו שאני לא מתעסק עם שלך.
אז, יאללה, תן גז.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים