דופק בדלתי


 

תגידי עוד כמה זמן השתיקה הזאת תמשך?

מה אני צריך לעשות בשביל שפעם אחת תגידי משהו?
רק תגידי!!
תראי עברה תקופה ארוכה מאז כל מה שקרה וכשאני מסתכל לאחור על אותה התקופה בינינו אני לא מצטער לרגע על כל מה שעברנו יחד כי באמת היה לנו קשר חזק ומיוחד,קשה אפילו להסביר את זה במילים..
אבל כן אני מצטער על איך שזה נגמר..
אני מבין שהקשר הזה כנראה פגע בך באיזשהו אופן בגלל הקשיים שעברת ועם החבילה שאת סוחבת מהעבר,הכל מובן לי וזה בסדר גמור אבל תזכרי שהיה כאן מישהו שבאמת האמין בך,העריך אותך ואהב אותך!
היה כאן מישהו שתמיד היה שם בשבילך בכל רגע ולא היה מוכן לוותר עלייך ובסופו של דבר העפת אותו מחייך בגלל טעות וקורה שטועים,כולנו בני אדם..יותר נכון שנינו טעינו כי נסחפנו וזה בסדר,קורה.. אבל זה קרה מתוך תשוקה ואהבה !
אחרת לא היינו מגיעים בכלל למצב הזה ואת יודעת את זה!
ככה אני רואה את זה לפחות,זה מה שהרגשתי באותה תקופה
מילא היה פה מישהו שהרביץ לך,קילל אותך,השפיל אותך הייתי מבין אבל היה כאן מישהו שבאמת היה ההפך הגמור ותמיד ניסה להיות שם בשבילך ובסופו של דבר העפת אותו!
אבל זו זכותך וזה בסדר גמור..
חשוב לי שתדעי שאני לא כועס ולא שונא אותך למרות שנפגעתי באיזשהו אופן אבל כשאוהבים באמת יודעים גם לסלוח גם אם זה אומר לשחרר ואין מה לעשות צריך להמשיך הלאה בחיים האלה ולא להתקע יותר מידי..
לכן חשוב לי שתדעי שסלחתי לך מזמן והדלת שלי תמיד פתוחה בפנייך לכל דבר שאת צריכה !
תראי בסופו של דבר שנינו נפגענו באיזשהו אופן מכל מה שקרה ואם יצא לנו להפגש יום אחד או בכלל לדבר בנייד או כל דבר אחר אני חושב שזה יהיה טוב אם נסגור מעגל מסוים..
אחרי הכל באמת היה לנו קשר מיוחד שפשוט הלך על סתם ואני בטוח שגם לך יש משהו שיושב לך על הלב

בסוף זו כבר החלטה שלך אבל חשוב שתזכרי שהיה כאן מישהו שראה בך צדדים טובים,ראה בך משהו טוב למרות השריטות,למרות מה שעברת בחיים,ראה דברים שלא ראית על עצמך והוא לא היה מוכן לוותר עלייך וכשאני חושב על זה..היינו צריכים רק לשבת ולדבר על כל מה שקרה ותאמיני לי שלא היה יוצא מזה שום דבר רע אלא רק טוב גם אם זה לא היה מתקדם למשהו רציני אבל לפחות היינו נשארים בקשר טוב וזה מה שחשוב!
ראיתי בך חברת אמת שאת במקור אחותי לפני שראיתי אותך כמשהו מעבר וזה למה היית עבורי כה מיוחדת..
מקווה שתביני הפעם את מה שעל ליבי למרות שבאמת קשה להסביר את זה כאן..
אני ניסיתי לדבר אלייך ואל ליבך מס פעמים בתקווה שאקבל מענה וגם הפעם אבל הפעם זו תהיה הפעם האחרונה כי אני חושב שחשוב שנשים את כל הדברים על השולחן ונפרוק את מה שיושב לנו על הלב....

************************************
בזמן האחרון הלילות שלי כבר לא אותו דבר ,
אני מנסה להרדם ופתאום צף לו העבר ,
דופק בדלתי , שואל מה נשמע?
הוא לא מחכה לתשובה ופשוט נשאר .
חכה למחר אני מבקש בנימוס ,
אך הוא מניד ראשו לשלילה ללא שום היסוס.
כמה שעות של חסד אני זועק לו בראשי ,
אך הוא מחייך ואומר ״ שום דבר לא אישי .
זאת העבודה שלי , להיות ה״עבר״ הוא אומר
ומה שלי ? אני זועק !! להשאר כל לילה ער??
אז סגרנו עסקה כמו מכרים ותיקים ,
אתה תבוא רק פעם בשבוע , ואני לא אקח כדורים .

************************************
אני מודה אני טיפש אוקיי ?
אין לי הרבה ידע , אני גם לא הכי חכם בעולם .
אני לא מרוויח כמו איש הייטק , ואני לא אהיה יהלומן .
אני לפעמים לא מצליח להבין את כולם , ואת האמת שאני גם לא הכי אהוב בעולם .
אני מודה שעשיתי טעיות , אני מודה גם שלפעמים אני בוכה עליהם .
אני רק בוכה בשקט , כי אם כל העולם ישמע את הצרחה שיש לי בלב יהיה פה אסון טבע .
אני רוצה עכשיו לסלוח לעצמי , להבין שאפשר לתקן , להבין שאני יכול לשפר הכל , ובעיקר אני רוצה לשבת מול המראה בלי שהדמעות ירדו .
אני רוצה לתת לעולם את מה שיש לי להציע לו , ויש לי .
ואני רוצה להיות שלם עם עצמי , כי אני מרגיש אבוד בתוך כל הבלאגן פה !

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים