לבד




ישנו פסוק: "לא טוב האדם לבדו". עד כה הכל טוב ויפה.
הבחירה שלי להיות לבד ביותר מעשור האחרון זו מתוך בחירה אישית שלי. אחרי שתי אהבות שחשבתי לתומי שהן אמיתיות והתאכזבתי לא רוצה יותר להתאכזב.
הבחירה הנוספת שלי שלא להביא ילדים לעולם - אני רואה איזה עולם נהפכנו אני לא רוצה לגרום לילדים סבל. מה גם אני רוצה למנוע מהילדים את מה שאני עברתי בילדותי בגיל 9. כשאני מסתכל לאחור לבית ילדותי שהיה אמור להיות חם, אוהב ומחבק הוא לא היה כזה בכלל ודי מפחד להידמות להוריי בנושא הזה. יותר מכל הפחד שלי שאם היו לי ילדים שהם לא יעברו אונס כמו שאני עברתי וחרמות שכבתיים וזה מנשא מאוד כבד על הכתפיים. אז............. אל תאשימו אותי שאני סוציומאט.
כשאני מגיע הביתה ורק פצ'וצ'ו החתול שלי מחכה ולא בן אנוש אני אוהב את זה. נהנה מהשקט, מהלבד. לא רוצה חפירות בית השואבה. לפחות אני יודע מה פצ'וצ'ו רוצה והוא מבין אותי ואוהב אותי בדרכו שלו וזהו. חיות מחמד לפעמים הם יותר אנושיים מבני האדם.
אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.

****************************
אנשים מדברים.....
אנשים מרכלים......
אנשים מסתכלים.....
אנשים מצביעים.....
קשה להם לראות הצלחה של אחרים.....
קשה להם לראות אותך מאושר.....
קשה להם לראות שאתה חי את החיים...
אנשים עושים הכל רק בשביל להפריע לשקט שלך!!!

****************************
כל כך רציתי שיגידו לי ולו פעם אחת את הדברים הבאים:

"אני מצטער.
על כל מי שאי פעם נכנס לך ללב ושיחק בו, על כל מי שהאמנת בו ושבר לך את הלב.
על הלילות בלי שינה, על כל הדמעות שזלגו מעינייך ויכלו להציף חצי מדינה.
על כל אותם רגעים שהיית בטוחה שהפעם זה זה, שסוף סוף מצאת את האחד שיעשה אותך מאושרת ובסוף התאכזבת כמו תמיד.

אני מצטער.
על כל החומות שגרמו לך לבנות סביב ליבך, על זה שריסקו לך את האמון בדבר היפה הזה שנקרא אהבה.
שלא שמרו על החיוך שלך, שלא היו שם בשבילך ברגעים שהכי היית צריכה אותם.
שהשאירו אותך לבד לאסוף את כל השברים, שנתנו לך לנבול בכל יום שעובר.
שהפכו אותך להיות חשדנית, להרחיק כמעט את כל מי שרק מנסה להתקרב כי את כבר כל כך שבעה מאכזבות.

אני מצטער,
שאולי נפגשנו מאוחר מדי, שאולי כבר לא נשאר אפילו עוד מפתח אחד לליבך."

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים