באמת שאני מיוחד


בתאריך 7 בנובמבר 2015 היה הפרק הראשון שלי בבלוג.

6 וחצי שנים שאני מנהל בלוג.............. וואחדה חתיכת זמן............

היו ימים שכתבתי כל יום והיו ימים שלא כתבתי הרבה זמן. הבלוג שלי ליווה אותי בתקופת טיפולי ההקרנות כשכתבתי כל יום, כמעט, באותה תקופה שהייתי לבד לבד בין הטיפולים. היו ימים שהרגשתי שלא הגעתי בפרקים שלי לאף אחד ואחת מהקוראים.

החלטתי לפתוח את הלב בפניכם, את המחשבות ולתת לכם להיכנס. ההחלטה לא הייתה קלה בכלל. היו אנשים שהתרחקו ממני בגלל האובר חשיפה שלא ידעו איך להתמודד עם זה. ובכל זאת אני חושף את היומן האישי שלי. יהיה פה כיף ומצחיק וקצת בלבלות ולפעמים אפילו עצוב ושוב כיף ומצחיק. זה ידבר אלייך ולדוד שלך המוזר.

הכתיבה בבלוג שלי כל פעם חשפה את עצמי לעצמי קודם כל. הבנתי הרבה מאוד דברים על עצמי מתוך קריאה של הדברים. מה עליי לעשות ומה לא לעשות. עם מה להתמודד ועם מה לא להתמודד. ממי להתרחק ועל מי לשמור טוב טוב בקרבתי. מי חבר ומי לא (חברים יש רק באגד ובדן וגם שם זה בספק).

האם זה הולך להיות פרק סיום של הבלוג שלי? ממש לא !!!!! אני אמשיך לכתוב בבלוג שלי. זהו אולי פרק סיום לשנה הזאת. האם אני הולך להשתפך כאן שלא קוראים את הבלוג שלי? ממש לא!!!!! אולי פה בארץ לא קוראים אבל בחו"ל קוראים את הבלוג שלי. וזה כבוד לי.

אני לא מתפרנס מכתיבת הבלוג. הלוואי וזה היה כך........

רק שואף להגיע לכמה שיותר בכתיבה שלי.

עוד פרט אחד חשוב: אני גיי יהודי - ישראלי. יש לי דעות משלי. יש לי רגשות משלי. אני בן אדם כמו כולם. אם הצלחתי לשנות משהו בתפיסה שלכם אז זכיתי.

******************

אוהב את עצמי הכי הרבה ורוצה לצעוק את זה.

כבר שנים מרגיש שלא מגיע לי אהבה.

מאחל לעצמי ומזמן לעצמי את האחד שיאהב אותי בדיוק כמו שאני. 

כי אני באמת שאני מיוחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים