גשם


כשברחתי מהדירה הקודמת ידעתי שבעל הדירה עשה הכל בכדי להעיף אותי........

קראתם נכון !!!!! להעיף אותי.

כי הוא רצה לשפץ את הדירה המחולקת בצורה לא חוקית.

הוא העיף את שתי הדיירות בשתי הדירות האחרות ואחר כך הוא העיף אותי. וגם בנוסף לכל איים שינקר לי את העיניים. 

לא משנה שכבר עברו כמעט חודשיים והדירות עומדות ריקות מדיירים ורק לאחרונה התחיל לשפץ את הדירה שגרתי בה. 

הוא הבין טוב מאוד ש........

הוא לא יכול להשכיר את הדירות ללא שיפוץ יסודי, ללא מטבח בכל אחת מהדירות, מזגנים שעובדים, ניאגרות שפועלות.

הוא רוצה לנקר לי את העיניים???!!!! בבקשה. לא לפני שאני אפגע לו בכיס ובשם שלו, טוב טוב.

יש אלוהים בשמיים.

*************

לפני מספר ימים גיליתי שאחת מחברותי שלמדו איתי בתיכון הסירה את החברות בינינו בפייסבוק בגלל פוסט שלי שגובל בגזענות, שובניזים, לטענתה.

ובכן, אני מבקש להבהיר כאן:

1. גם לי יש דעות משלי. אני לא מתיימר לחשוב כמו כולם וגם לא רוצה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וטוב שכך. אפשר להסכים שלא להסכים.

2. כל מי שנמצא בחברים.ות שלי אני מכבד ואוהב כל אחד ואחת באשר הוא והיא.

3. אי אפשר להאשים אותי בגזענות, שובניזים, אפלייה מאחר וחוויתי אותם על בשרי טוב טוב.

4.אני מצפה מכל מי שגדל.ה למד.ה איתי ומכיר את סיפור חיי האישיים לא יאשימו אותי בדברים הללו.

למען הסדר הטוב,

צר לי על אותה "חברה" שתפסתי ממנה, הערכתי אותה כאישה עצמאית, דעתנית, יכלה להגיד "אוקיי, זו דעתי וזו דעתך. אפשר להסכים שלא להסכים" ולא לנזוף בי ברשי גליי ולדרוש ממני להסיר את אותו פוסט, מיותר ודוחה, לטענתה, מדף הפייסבוק שלי!!!! שלי!!!!! אותה "חברה" שידעה את סיפור חיי טוב מאוד. התארחה בבית הוריי כשלמדנו ביחד ואכלנו ביחד ולמדנו ביחד. התאכזבתי ממנה.

כשזכיתי בחיים בפעם השנייה אחרי שיצאתי ממחלת הסרטן למדתי לא לשמור את דעותיי לעצמי. לא לשמור את רגשותיי בבטן: כשזה לא מתאים פשוט להגיד.

מה עדיף לכם.ן חבר.ה שאומר.ת את דעותיו.ה ורגשותיו.ה או חבר.ה קפוא.ה?

****************

החורף הגיע.

הגשם התחיל לרדת.

מקווה ש......

ישטוף את האוויר,

את הרגשות השליליים,

את אווירת הנכאים,

אנחנו צריכים וחייבים אווירה נקייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים