מהי אהבה?

גם אני התקררתי.

אני בבית משלשום בלילה, עם נזלת, כאבי ראש, שיעולים יבשים.
וכן.........
הכנסתי את עצמי לבידוד.
שונא את המצב הזה.
לא יכול לבלוע כדורים מקבוצת אקמול (הנה עשיתי פרסומת סמויה) כי אני רגיש אליהם כמו לפנצילין. משתמש באופטלגין, במקום.

אמא שלי החליטה שאני חולה מדומה ואני עושה את זה בכוונה על מנת לא ללכת לעבודה. נו, באמת.......... שהרי אני נדבקתי ממך או מאחד חברי הצוות. מבחינתה ש......... אני אמות בעבודה בריא או חולה. טלפון אחד מאתמול בצהריים (בשעה 13:00) לא היה. וזו אמא בישראל.

**************

מה זה בשבילי חברה אמיתית?

חברה אמיתית בשבילי זו החברה הכי טובה שלך,חברה בשבילי זו להסתכל אחת לשנייה בעיניים וישר להבין אחת את השנייה,חברה אמיתית תעשה הכל בשבילך בלי אינטרסים,חברה אמיתית זו אחת שתקשיב לך ותסייע לך עשרים וארבע שעות ביממה,חברה אמיתית זו אחת שלא תגיד לך שאת חופרת אלא תחפור יחד איתך,חברה אמיתית זו אחת שתבכה יחד איתך כשרע לך,חברה אמיתית זו אחת שתהיה איתך גם כשרע לך וגם כשטוב לך ,חברה אמיתית זו אחת שתקבל אותך בלי לשפוט אותך,חברה אמיתית תמיד תדבר איתך על בנים ותנסה להכיר לך מישהו ותשמור עלייך אם וכאשר תיפגעי ותנגב לך את הדמעות כאשר זה יקרה,וגם עם יהיה לך בן זוג היא תמיד תצטרף אליכם ותלווה אתכם,וגם יחד תדברו על החתיכים,חברה אמיתית זו אחת שתוריד את השמיים אפילו בשבילך ותעשה הכל שתיהי מאושרת,חברה אמיתית זו אחת שתרגישי שהיא איתך בכל מצב,חברה אמיתית תדבר איתך גם בלי שום צרכים ודברים שהיא תבקש,חברה אמיתית זו האחת שעושה איתך מלא שטויות ,זו אחת שתסתכלי עליה וישר תצחקי והיא תצחק יחד איתך,בשבילי חברה אמיתית זאת האחת שאת חולמת שתגורי לידה כשתיהי גדולה ושהיא תהיה עם הילדים שלך כמו אמא ולהפך,זו האחת שתלחם למענך כשמציקים לך,כשאומרים עלייך שמועות,שצוחקים עלייך או סתם פשוט תקריב ותריב עם כל העולם למענך,חברה אמיתית היא לא חברה היא כבר כמו אחות בלי קשר דם אבל עדיין אחות,זו אחת שכבר בת בית במשפחה שלך זו אחת שתקרעו את כל העיר ותעשו איתה שופינג,זו אחת שתמיד תאהב אותך לא משנה מה,אז תזכרו עם אחת החברות שלכם שאתן חושבות שהיא אמיתית,תבדקו זאת ,עם היא מתייחסת אלייך רק בגלל אינטרסים או בגלל שהיא באמת אמיתית, אז החברה האמיתית שלי אני אוהבת אותה ללא גבולות,זאת אחת שאני ילחם בשבילה,זאת אחת שאני לא מתביישת לספר לה דברים,זאת אחת שתמיד מצחיקה אותי ומרגשת אותי,זאת אחת שאני לא מכירה הרבה שנים,וזה מרגיש כאילו גדלתי איתה כל החיים,זאת אחת שאני מסתכלת עליה וישר מבינה אותה,זאת אחת שלפעמים כועסת עליי אבל אחר כך מדברות כמה שעות בפלאפון ועושות שיחת וידיאו,זאת האחת שאני לא ירגיש לידה בודדה.

תזכרו שתמיד צריך להגיד תודה על כל מה שיש לנו וגם אם יש חברות ששמות פס עלייך תמיד תזכרי שיש לך את האחת שלך שתלך איתך כל החיים!

אז חברות אמיתית בשבילי זאת חברות לנצח!!

*****נכתב בלשון נקבה אבל זה מתייחס לשני המינים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים