I am Mr. Something

חודש וחצי לא כתבתי בבלוג שלי.

להפתעתי גיליתי שרק ביומיים הראשונים של החודש כבר קראו את הבלוג שלי 220 קוראים, עד כה.

אחד מהשניים: או שהתגעגעו לקרוא את הפרקים שלי או שצריך לתת לאנשים לקרוא את הפרקים בקצב שלהם בלי לחץ, של פרק אחרי פרק ולתת להם להתחבר לדברים שאני כותב.

חתיכת הפתעה.

*****************************

תקופה קשוחההה

🇮🇱

מערבולת של רגשות.

אתה לומד דברים על עצמך.

לומד כמה אתה חזק ושלוותר זו לא אופציה.

לומד להישאר חזק ולחזק אחרים.

לומד שהחיים הם לא פיקניק, הם בין השאר כואבים, עצובים ומאתגרים.

לומד לחיות עם הכאב ולאזן עם שמחה.

לומד שכ״כ חשוב להקיף את עצמך באנשים טובים ואנרגיות טובות.

לומד לקחת נשימה וליהנות מהרגע כי קיבלנו תזכורת כמה החיים קצרים, שבריריים ולא צפויים.

לומד להעריך את היופי שבטבע.

תהיו טובים.

********************************

אני יודע שאני יפה בדרכי שלי.

מי שלא רוצה בקשר חברי איתי כי מכוער לטעמו זו בעיה שלו לא שלי.

מי שלא רוצה בקשר חברי איתי כי אני מבוגר מספיק לטעמו זו בעיה שלו לא שלי.

אני MR. SOMETHING

NICE TO MEET YOIU.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים