האם את.ה מבין.ה?


היום השני של ראש השנה התשפ"ד.

שייגמר כבר החג הזה, היום הזה. ארוך מדי לטעמי. מאז שאבי נפטר לפני 11 שנה אין לי שום סבלנות וסובלנות לשום חג.

במיוחד מאז ששמעתי חדשות לא טובות בבבוקר של ערב חג (לא בא לי כל כך לדבר עליהן ולהתחיל לקבל רחמים. גם ככה אף אחד ואף אחת לא יהיה ותהיה לצידי בימים הקשים) ומאז הוא נהפך מבחינתי למועקה אחת גדולה. גם ככה בנות המשפחה נעלמות כשצריך אותן, הן קיבלו רמז עבה מאוד אך שומרות על שתיקה רועמת.

האם אני חזק יותר ממה שאני חושב? אני לא יודע וגם לא בטוח. 

האם אני צריך כתף לבכות עליה פיזית ולקבל חיבוק? זה בטוח.

הבנתי: "ישראל, אתה כבשה שחורה במשפחה ובחברה. גם ככה אתה לה"טבי ואתה מהווה בושה למשפחה וכחבר. אנחנו, כמשפחה וכחברה, לא רוצים.ות להיות איתך בקשר".

נתראה בהלווייה לכשתתקיים ובשבעה. אם תבואו בכלל.

******************************

אני מרגיש קרוב מאוד ולהגיד שזהו, לא בא לי להמשיך את החיים האלה יותר, נמאס לי, נמאס לדאוג לכולם, נמאס לי להקטין את עצמי, נמאס לי מכל השדים המזוינים האלה בראש שלי, אני לא מצליח לחשוב מבלי להרגיש שהמוח שלי עומד להתפוצץ בכל רגע נתון.
רע לי עם עצמי, אני מרגיש אפלה כבדה כמו ענן שחור שמשתורר מעלי.

קשה לי להמשיך לזייף את זה שאני חיי חיים שגרתיים, בית, עבודה, בת זוג, משפחה, כלבים.

אני מרגיש שאני על סף פירוק, גועלי. מרגיש ברצפה, שלא משנה מה אני עושה, לא משנה כמה אני מנסה לקום ולהתקדם אני נופל, וכל נפילה זה לקפוץ ממטוס וליפול על הפנים.

אני לא יודע מה לעשות, מה שבטוח שזה שאני לא אצליח להמשיך ככה.

להמשיך לזייף את החיים ולהתפרק כשאני לבד, לא לשתף אף אחד באיך שאני מרגיש כי אף אחד לא יבין או יעזור או יכיל.

******************************

מה היא המהות של להיות לבד, כשאתה מסתכל על זה בצורה החיובית של זה.

להיות לבד, זה ללמוד לאהוב את עצמך כשאתה כבר לא מוקף באנשים.

להיות לבד, זה לדעת שאתה כבר לא צריך לפחד אם עוד בנאדם יצא לך מהחיים.

להיות לבד, זה להגיע לתובנות משמעותיות על החיים.

להיות לבד, זה להשקיע בעצמך.

להיות לבד, זה להסתכל לקושי בעיניים, ולצאת ממנו חזק יותר.

להיות לבד, זה להבין שאתה שווה הרבה יותר, מאשר סתם אנשים שממלאים לך זמן פנוי.

להיות לבד, זה להבין שאתה לא לבד.

להיות לבד, זה להבין שאתה כבר לא מפחד מעצמך.

להיות לבד, זה לדעת לקבל החלטות מבלי לשאול את כל העולם.

להיות לבד זה בחירה, אבל יש רגעים שלא.

דע כי אם אתה הגעת למצב בחיים

שאתה לבד, זה להיות החבר הכי טוב של עצמך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים