לא יודע מה קורה.....

אני תמיד מתאהב במי שאי אפשר. תמיד מתאהב בסטרייטים וצעירים ממני בחצי מהגיל שלי.
מודה באשמה: לא מצליח להתאהב בבני גילי. במיוחד כשהם לא אסתתטיתיים וגם לא שומרים על היגיינה אישית. מה גם, שבחזות שלהם יש משהו שלא מושך אותי, בכלל.

נכון: אני לא נסיך היופי. אין לי ריבועים בבטן. אני מעיד על עצמי כצ'אבי חמוד שכייף לשבת איתו ולצחוק איתו על הכל.

ובכל זאת,
אני מתאהב במה שאי אפשר. וזה די מתסכל אותי.
גם אם ישנם צעירים ממני שמתעניינים בי זה לשם סטוץ בלבד, ובמקרה הגרוע ביותר זה בשביל ניצול כספי - מה שדי נפוץ בקהילה הגאה - שזה דוחה מאוד. גם אם אני מתאהב בבן גילי אזי הוא דוחה אותי כי אני לא נראה כמו נסיך היופי, שמבלה בחדר כושר ובסאונות.

השאלה המתבקשת: מדוע גבר גיי חמוד כמוני לא בזוגיות?
התשובה המתבקשת: רוב חברי הקהילה הגאה (99.99%) מבלים במועדונים ובסאונות של הקהילה. רוב חברי הקהילה מחפשים סטוצים. גם אם מחפשים קשר רציני, אזי הם באים עם רשימת מכולת לא מציאותית בעליל ולא מוכנים להתפשר בכלל ואם מתפשרים אזי זה לא על חדר כושר וריבועים בבטן.
SORRY, אני מעיד על עצמי שאני לא טיפוס של חדרי כושר - דוחה אותי ריח הזיעה הנפוץ בחדרי כושר וחוסר האיוורור (לא שניסיתי בעברי להתאמן בחדרי כושר).  אני לא טיפוס של מועדונים וסמים - קלים כקשים. עד לפני עשור, אכן הייתי מבקר בסאונות ומה שראיתי שם די דחה אותי - אף חטפתי שם שלבקת חובקת, פעם - שלא לדבר על כך שביקרו שם מבוגרים בני 70 / 80 שניסו להשכיב אותי שלא יכולתי לגעת בהם מהמחשבה שהם יכולים להיות האבות החורגים שלי או אפילו להתפרק במיטה. מצטער על הגילוי הנאות, זה מה יש.

ובכל זאת,
אי אפשר לעצור את ההתאהבות במי שאי אפשר.

אין לי רשימת מכולת לגבי הגבר האידאלי שאני מחפש בשבילי. רק חשוב מאוד: היגיינה, אסתתיטקה, אחד שלא מבלה במועדונים ובסאונות, בן בית. הבילוי המועדף עליו זה בתי קפה ומסעדות, במקרה הטוב.

מודה באשמה: די הפסקתי לבקר באתרי ההיכרויות הקובנציונלים של הקהילה, משום שהרוב מחפשים שם סטוצים ולא באמת קשר לטווח ארוך וגם ישנם הרבה נערי ליווי בתחפושת של קשר - לכשעצמו זה די דוחה, בלשון המעטה. מודה באשמה, שדי התייאשתי מלפנות לחבריי ולחברותיי הגייז פרנדליי שישדכו - למרות שאומרים 3 שידוכים מקומם מובטח בגן עדן - כי הם לא עושים זאת באמת מתוך כוונה ורצון.

אני לא אומר נואש........
הפנמתי שכנראה נגזר עליי לחיות לבד.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים