הבלוג שלי הוא בלוג שלי. בלבד.

כשפתחתי את הבלוג לא האמנתי שיהיו לי קוראים.
בכל זאת אני הייתי אדם לא מוכר וגם לא ידוע.
היו לי מאוד חששות.


עם הזמן, כשהתחלתי לכתוב בבלוג ראיתי שישנה היענות בקריאת הבלוג שלי. גם אם לא מסכימים לרעיונות שאני מעלה קוראים אותו. ועל כך אני גאה. חבריי וחברותיי שיש להם דעות מנוגדים לדעותיי מכבדים אותי ואוהבים אותי לא רק בגלל מי שאני אלא בגלל שאני ישיר ואומר את דעותיי ובאותה נשימה לא פוסל את דעותיהם ואף מכבד אותם על כך.


מכנים את בלוגרים הם אנשים חנונים, שמנים, מרכיבי משקפיים, מאונני מקלדות, וכו'.
אז ממש לא!!!! חד משמעית.
אומנם, אני משקפופר, הייתי שמנמן וירדתי 16 קילו במשקל, ואני יודע מה אני שווה. 
ו..... 
כמובן, שאני לא מאונן מקלדת. חד משמעית!!! אומנם אני גאה אך לא מוכן לשתף את האחרים במה שקורה במיטתי בין הסדינים כך שאני לא נחשב לקבוצת מאונני מקלדות, ישנם הרבה כאלה.


אני גאה בבלוג שלי. אני לא כותב על כל דבר שלא מעניין אותי או שאני לא מבין בו. באותה נשימה אני גם מודה ומתוודה שעל הדרך אני מאבד מספר אנשים שלא נוח להם דעותיי, נטיותיי על כך אני רק רוצה להגיד לאותם אנשים: זב"שכם. זה שאתם מחשיבים את עצמכם לאנשים נאורים ונהורים זה לא מעיד על כלום עליכם. אני גאה במי שאני ובמה שאני. אתם לא יכולים להעיד על עצמכם על כך.


שירתתי בצבא 3 שנים מלאות, ללא שום הנחות. עשיתי מילואים עד גיל 40. אני גאה בכך!!!!
מכבד, מעריך, מוקיר אנשים בעלי ידע והבנה יותר רחבה משלי בתחום הביטחון. כמו שיש לי הבנה רחבה בתחום ההיסטוריה, כמי שבולע כל פירור מידע על כל דבר בהיסטוריה שמעניין אותי, כך אני משתדל ללמוד מאותם בעלי ידע והבנה בתחום הביטחון.


נולדתי כאן. גדלתי כאן. אין לי בית נוסף בקיסריה או בית בארצות הברית או במלטה או WHERE EVER. בטוח אני אמות כאן ואקבר כאן. לא מחפש את הנהנתנות ואת ה - שופוני. הוריי תמיד חינכו אותי לחיות בצניעות ובענוות וכך אני משתדל לחיות. בילדותי, לכל אלה שנולדו וגדלו בארץ נדבק הכינוי "סברס", בעלי קוצים בחוץ ומתוקים מבפנים, שאומרים את אשר על ליבם: פיהם וליבם שווים. זה אני!!!! ליבי ופי שווים, גם אם לא נעים לשמוע את דעותיי זה אני וזה זב"שכם!!!


הבלוג שלי הוא בלוג שלי. בלבד.
הבלוג שלי מהווה פלטפורמה שלי פרטית בו אני יכול להביע את דעותיי האישיות. על פי הבנתי ועל פי תפיסתי האישית.
אף אחד אבל אף אחד לא יכול להאשים אותי בבוגדנות.
אף אחד אבל אף אחד לא יכול להאשים אותי באובר שמאלנות / סמולנות.
בתקופה שהצבעתי עבור מפלגת "העבודה" / מערך, כשרבין ופרס עמדו בראשה, הערכתי והערצתי את רבין בשל עמדותיו הצבאיות - בטחונית - פוליטיות. למעט פעם אחת שחטאתי והצבעתי עבור מר"צ: חטא שאני מכה עליו עד היום.
אנשים שבוגדים מחפשים לא לשלם מיסים ולברוח מהארץ כשהם נושאים איתם סודות כמוסים שלא צריכים להתפרסם. עיין ערך: ואנונו.


למי שלא נאה ולמי שלא מוצא חן בעיניו שיילך לדחוף......




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים