ההסתדרות - ההיית או שאת חלום?

שלי יחימוביץ' נגד אבי ניסנקורן.
אבי ניסנקורן נגד שלי יחימוביץ'.

הבחירות לראשות ההסתדרות. הלא רלוונטיות בכלל. הבחירות הלא מעניינות בכלל.
מה שהיה הוא שיהיה.
 ניסנקורן היה יושב ראש ויישאר יושב ראש.

ההסתדרות בראשותו של ניסנקורן - כמו קודמיו - עשה למען הוועדים הגדולים ששילמו הכי הרבה. לא עשה לוועדים הקטנים והחלשים שלא שילמו אם שילמו אזי מתי מעט. שלא לאמר, ניסנקורן וקודמיו, לא פעל למען מקומות העבודה שלא היו וועדים שם. קרי: לא פעל בתוך הארגונים והמוסדות שלא היו וועדים שם בכלל, מתוך שיתוף פעולה עם מנהלי ובעלי הארגונים והמוסדות, כי בסך הכל וועד עובדים עושים כאבי ראש לבעלי ומנהלי אותם מקומות עבודה.

שלי יחימוביץ' - הייתה עיתונאית מוצלחת בלשון המעטה. בתקופת היותה כחברת כנסת אולי העבירה כמה חוקים מוצלחים, הייתה ראשת מפלגת "העבודה" כושלת. היא מחפשת את הקירבה לטייקונים ולקופות הגדולות ולא מעניין אותה האזרח הפשוט למרות שהיא מחזיקה בשעות שמאל קיצוני. העובדות שציינתי הן עובדות ידועות לציבור והן לא חדשות בכלל.
אישית, אין לי שום דבר נגדה. כגיי אין לי בעיה נגדה בעצם היותה אישה.

זכור לי לפני כשלוש שנים שההסתדרות אירגנה שלושה ימי עיון במלון באילת באחת המלונות לכמה עובדי מלונות מאיזור תל אביב בנושא זכויות וחובות עובדים. הגיעו ועדי עובדי המלונות "הילטון" "שרתון" - הנציגויות הגדולות ביותר - ועוד כמה נציגים מכמה מלונות. אני נשלחתי מטעם המלון שבו עבדתי עם עוד שני נציגים. יש לציין, כי שבמלון שבו עבדתי לא היה וועד בכלל. במלון האחות שלנו על חוף הים היה וועד - בובה.
נציגי ההסתדרות שהיו בכנס בכלל לא התייחסו אלינו לעומת זאת הם התייחסו לאותם נציגויות הגדולות של הוועדים של המלונות הגדולים שציינתי. הובהר לנו בעקיפין שבגלל שאין לנו וועדים במלון הספציפי שלנו ובשאר מלונות האחרים אין התייחסות אלינו.
זה היה בתקופת קודמו של ניסנקורן.

לפני כעשור הייתי צריך את התערבות ההסתדרות בגלל שהיה לי דין ודברים עם הנהלת המלון שעבדתי בו - היה במלון ועד בובה, יש לציין. מה אתם חושבים שאותם נציגי ההסתדרות עשו אחרי כשפניתי אליהם? צידדו בהנהלת המלון ולא בי, למרות שבאתי עם טענות מוצדקות לחלוטין.

כשקיבלתי הודעה לבוחר בשביל הבחירות הקרובות להסתדרות צחקתי לעצמי. האומנם אתם במצב גרוע? האומנם נזכרתם בי אחרי 22 שנות תשלום מס אירגון להסתדרות נזכרתם בי? האם לא הגזמתם גבירתי ואדוני? האם באמת אתם במצב גרוע שאין לכם בוחרים בגלל שישנם אנשים שבורחים ולא מצביעים לראשות ההסתדרות ועבורכם? מה עשיתם, באמת מה עשיתם, עבור עובדי המלונות שאין להם וועדים בכלל?

מבחינתי האישית והמקצועית, ניסנקורן ויחימוביץ', אתם ממש לא מעניינים.
רק שתדעו: כשתבחרו - אחד או אחת מכם - ואם תרצו לזכות בקול שלי בפעם הבאה תצטרכו להזיע הרבה. לעבוד הרבה. משום שאצלי המעשים קובעים ולא הדיבורים. אני חוזר ואומר: פחות לדבר ויותר לעשות.

אז, שלא תגידו שלא אמרו לכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים