אוי לך, ארצי מולדתי. באשר אבדת.

ראש הממשלה שלנו כמו הנשיא טראמפ  נוהג בפלגנות, בריב ובמדון בין תושבי המדינה. מטיל פחדנות ורפש בקרב העם שלו. מנהיגים משקרים בלי בושה ופשוט ממציאים שקרים. הוא מתנשא עלינו: עיינו ערך אורנה פרץ מקרית שמונה. נוסע לעומאן להיפגש עם הסולטאן ולוקח איתו את אישתו על חשבון מי? על חשבוננו כמובן. 
בנו יאיר תוקף מילולית אשת תקשורת, שאפשר להסכים עם דעותיה ואפשר שלא להסכים, אבל לא לכנות אותה בשמות גנאי שמביישים והם מעידים על חינוך לקוי. העיקר, ראש הממשלה טוען שהוא הורה מעולה ואישתו פסיכולוגית בעלת הישגים בתחום הילדים. אם הבן שלו יצא כפי שיצא אז..... אבוי ואבוי לנו על בן שמסרסר בנות תמורת כסף. אותו בן תוקף כל שני וחמישי עיתונאי פרשן שנפצע במלחמת יום כיפור.

ממשלתו אינה מתפקדת בשום תחום אפשרי לטובת הביטחון, חברה רווחה, כלכלה. תושבי שדרות ועוטף עזה סובלים כל שבוע מבלוני תבערה ורקטות. אוכלוסיית גיל הזהב מחטטת בפחים בכדי למצוא אוכל לאכול משום שמכספי הביטוח לאומי הם לא יכולים להתקיים: שהרי הם צריכים לקנות תרופות, לשלם חשבונות. העניים נהיים יותר עניים והעשירים נהיים יותר עשירים. אין ביטחון בכלל!!!!

אני מודה ומתוודה שלא בחרתי בראש הממשלה נתניהו. 
מודה ותוודה שלא בחרתי גם במפלגתו, למרות שישנם חברי כנסת טובים במפלגתו שיכולים להוביל את המדינה בגאון אם הם היו נבחרים לראשות הממשלה. אך, נתניהו, ידע להרחיק אותם משולחן הממשלה ומשורות מפלגתו בכנסת על מנת שהם לא יעיבו עליו. עיינו ערך: סילבן שלום, גדעון סער (אם הם היו נבחרים - אחד מהם -לראשות הליכוד הייתי שוקל להצביע עבור הליכוד).
מודה ומתוודה שאני לא מסכים עם דעותיו ושאני שמאלני, שמאל מרכז. אני טוען שהוא ראש ממשלה של חצי העם, שהוא מזגזג. כמו שבשבת.
במילים אחרות: בנימין נתניהו מפחד!!!!! הוא מפחד!!!!!

באחד מהראיונות שקיימו עם אריאל שרון ז"ל, שלאחרונה יצא לצפות, טען שרון שנתניהו נכנס להיסטריה וללחץ, הססן ולא יודע להפעיל שיקול דעת. תפקיד ראש ממשלה - נכון, אינו תפקיד קל. לא כולם מוכשרים להיות בתפקיד הזה. אבל, כשיש מועמד לראשות הממשלה יש לבחון האם הוא כשיר לתפקיד הזה, האם הוא בעל ראייה רחבה, תעוזה ואומץ. גם ראשי הממשלה בגין, רבין ושרון ז"ל כל אחד מהם בזמנו עשה מעשים בעלי תעוזה וראייה רחבה, היו שהסכימו איתם והיו שלא הסכימו וזה בסדר שלא להסכים לא כולם רואים את הדברים מכס ראשות הממשלה.

לא ציינתי על התיקים שעומדים כנגד ראש הממשלה נתניהו ויועץ המשפטי מתלבט האם להגיש כתבי אישום כנגד ראש הממשלה.

לא ציינתי את ההתקפה של ראש הממשלה על הנשיא שהעלאה הצעה שאין לתת תמיכה פוליטית אחרי הבחירות דווקא למי שעומד בראשות המפלגה הגדולה ושהוא נתון תחת חקירות אלא דווקא לבחור משהו אחר מתוך המפלגה. ראו מה עשה מנחם בגין כשלא יכל יותר להיות ראש ממשלה: במקום לשבת על כס ראש הממשלה ולהמשיך להיות חולה וצפון בביתו פינה את הכיסא והמליץ דווקא על יצחק שמיר, שהיה יושב ראש הכנסת, להיות ראש ממשלה.

לא שאני רואה מועמד אחר שהוא מתאים היום לראשות הממשלה. לא גבאי וכמובן לא לפיד. עם היד על הלב השמאלני שלי: זה די מבאס!!!!

ראש הממשלה נתניהו עוד יביא אותנו למלחמת גוג ומגוג. אם לא למלחמת הזו אזי למלחמת אחים. עד אז, הוא יעשה הכל בכדי לשמר את מעמדו ואת מלכותו עלינו. 

וזה עצוב מאוד.
וזה מפחיד.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים