פּאַשקעוויל לשרים בנט וליצמן

מערכת החינוך - בכי רע

למען הסר הספק, אני חייב להבהיר שבמשפחתי ישנן שלוש מורות במדינת ישראל. 

למרות זאת, אני לא מסתיר את דעותיי על מערכת החינוך במדינת ישראל של 2017.

כיתות צפופות.


חופשות בלתי נגמרות - 76 ימים בשנה שבהם הילדים בחופש, על פי נתוני הבדיקה שערך מרכז המחקר של הכנסת בשנת 2012.

מורים שחוקים ולא מתוגמלים.

תשלומי הורים מופרזים. 

מורים מחליפים שאיש לא מפקח עליהם.

תעשיית שיעורים פרטיים שמגלגלת מיליונים.

מבחנים שהפכו לחזות הכל.

אלימות וירטואלית שלא לדבר על אלימות פיזית מתפרצת. תלמידים שגדלים בישראל לא יודעים לנהל מחלוקות, לא בצורה יהודית ולא בצורה דמוקרטית, לטענת אדר כהן - לשעבר המפקח על מקצוע האזרחות במשרד החינוך והיום דוקטורנט לחינוך באוניברסיטה העברית בהכשרת מורים. לדבריו, החברה שלנו נהייתה משוסעת ואחד התפקידים של בתי הספר לדעת לנהל ויכוח באופן קונסטרוקטיבי אלא שהשיח הפוליטי בישראל הפך לקיצוני ואלים והופך את שיעורי האזרחות לתחום זרוע מוקשים שבו מורים חוששים לצעוד. 

ציון בלתי מספיק בחינוך המיני - ציון שמתמשך עוד משנות השבעים של המאה הקודמת. על פי מחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב ב - 2012, 29 מתלמידי בתי הספר היסודיים בישראל נחשפו לפורנו ברשת. בתיכון הנתון מגיע עד 73 אחוז. ממחקר שנערך בתחילת השנה, כ - 43 אחוז מבני הנוער צורכים פורנו פעמיים עד שלוש בשבוע. אני משאיר את הנתונים למחשבה אצל אנשי החינוך.
מבחני מיצ"ב שאיבדו את משמעותם המקורית - במשך שנה שלמה מורים ומנהלים מתכוננים התלמידים אך ורק למבחנים הללו, הנערכים בכיתות ה' ו - ח' ומזניחים את כל מה שאינו קשור בהם.

שיעורי הבית - על פי מחקר שערך ד"ר אליעזר יריב, פסיכולוג חינוכי ומרצה במכללת גורדון לחינוך, הוא שאל תלמידים והורים על שיעורי בית. אחת המסקנות שעלו הייתה שהשיעורים ניתנים בדרך כלל ברגע האחרון וללא מחשבה יתרה. "רוב שיעורי הבית משעממים ותורמים מעט מאוד ללמידה. זה נעשה באופן שבלוני בסגנון 'שאלות מעמוד 37 ועד עמוד 42'". ד"ר יריב מגלה שתלמידים מכינים שעורי בית רק שהם בטוחים שהמורים בודקים אותם, אך המורים מסתפקים בשאלה "מי לא הכין שיעורים?" כך הופך הנושא לזירת מאבק בין ההורים לילדים.
המורים לא דואגים לילדים החולים. 5000 ילדים בישראל לא מגיעים לבית הספר באופן קבוע  בשל מחלה כרונית.

הוציאו את הדת מהזרם הממלכתי!!!! 

השר נפתלי בנט עסוק כל כך בלהתחרות עם ראש הממשלה נתניהו על קהל המצביעים מהימין עד כדי כך שאין לו זמן למצוא פיתרון לילדים בעלי צרכים מיוחדים במדינת ישראל במסגרות החינוך שהם תחת חסותו כשר החינוך. 
עסוק מאוד, אמרתי???!!!!!


משרד הבריאות

למען הסר הספק, יש לי במשפחה 5 רופאים. רק אחת עובדת כרופאה בארץ השאר נמצאים בחו"ל.

נתון שהתפרסם בעיתון של המדינה מסופשבוע האחרון (25.8.2017) 100 אלף ישראלים נדבקים בשנה, מתוכם 6,000 מתים - חיידקי בתי החולים הם כבר מכת מדינה !!!!
אם זה לא מספיק, דו"ח חסוי של משרד הבריאות גם מגלה: בכל חודש נדבקים מאות אנשים  בזיהומים חמורים בדם, שנגרמים על ידי חיידקים שחלקם עמידים לכל סוגי האנטיביוטיקה. למה זה מכעיס במיוחד? כי רבים ממקרי המוות האלה היו יכולים להימנע. ועוד יותר מכעיס: כבר יש תרופות שיכולות להועיל, רק שהן לא הגיעו עדיין לארץ. 
כך הפכו האצינטובקטר וחבריו החיידקים העמידים לאימת המאושפזים והרופאים.

השר ליצמן עסוק כל כך בלאגף את ראש הממשלה נתניהו שלא יבוצעו עבודות בשבת עד כדי כך שאין לו זמן לטפל בענייני משרדו ובבתי החולים שנמצאים תחת אחריותו. כשר הבריאות.
עסוק מאוד, אמרתי????!!!!


השר בנט והשר ליצמן, במקום להיות עסוקים בלאגף את ראש הממשלה ובמקום לנתב כספים שאתם מקבלים במסגרת המשרדים שאתם מופקדים עליהם לטובת אנשי שלומכם ולטובת התנחלויות קיקיוניות ולישיבות קיקיוניות תשקיעו את זמנכם בלנהל את המשרדים שאתם אחראים על מנת לשפר ולייעל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים